کد خبر: ۸۰۲۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
دیبر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی هنری، از کشف 8 هزار سی‌دی مبتذل و مستهجن با همکاری بازرسان ستاد و پلیس امنیت اخلاقی تهران خبر داد.

«سعید جابری انصاری» دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: در بازرسی به عمل آمده در شب و روز گذشته در چند نقطه از شهر تهران، حدود 8 هزار سی‌دی مبتذل، مستهجن و مقداری قطعات ماهواره (مانند ال ان‌ بی) از تعدادی دست‌فرش و توزیع‌کننده غیر مجاز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: میدان صادقیه، خیابان 15 خرداد، خیابان آیت‌الله کاشانی، خیابان ستارخان، چهارراه ایران خودرو (روبروی درب ورودی شرکت ایران خودرو) از جمله مناطقی بود که این  محصولات غیرمجاز در آنجا کشف و ضبط شد.

جابری انصاری در ادامه توضیح داد: تعداد زیادی از دست‌فروشان در دو نوبت بعد‌ازظهر و شب و تعداد زیادی هم به هنگام تعطیل شدن کارکنان  در مقابل در ورودی ایران خودرو اقدام به فروش محصولات مختلف می‌کردند که شب گذشته بازرسان ستاد و همکاران زحمتکش پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ با حضور نامحسوس در آن منطقه، به شناسایی و دستگیری برخی عوامل توزیع‌کننده فیلم‌های مستهجن و مبتذل اقدام کردند.

 دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی هنری بیان داشت: البته مسئولان محترم کارخانه ایران خودرو و شهرداری منطقه مربوطه در برخورد با متخلفان و سدمعبرکنندگان نیز می‌توانند مؤثر باشند، به نظر می‌رسد چنانچه امکانات چندین دستگاه اجرایی در کنار یکدیگر قرار گیرد، با پتانسیل حاصل شده از این همگرایی، شاهد مدیریت بهتر در این حوزه باشیم. 

وی تاکید کرد: باید در حوزه الواح فشرده؛ در قالب‌های انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، فیلم، موسیقی، نرم‌افزار و ... هولوگرام مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روی آن الصاق شود، بدیهی است که توزیع‌کنندگان این محصول اعم از مؤسسات ویدئو رسانه، شرکت پخش و توزیع بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزار در وهله اول باید نسبت به الصاق این هولوگرام اقدام کرده و خانواده‌ها و مخاطبان در کشور نیز به درج این علامت در هنگام خرید توجه کنند. روشن است که در صورت عدم تحقق این خواسته برخوردهای قانونی با متخلفان انجام خواهد شد.

جابری انصاری در پایان گفت: الصاق این هولوگرام روی محصولات فرهنگی نشانه استاندارد و مجاز بودن این محصولات برای عرضه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها