کد خبر: ۸۰۰۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
وسایلم را جمع کرده ام و برای رفتن به فرودگاه آماده می شوم. من حکمم را دریافت کرده ام و وفق آن اقدام می کنم.
khalil salehi
خلیل صالحی

سایت گل- خبر تغییر مدیر عامل نفت آبادان هفته هاست نقل محافل است. یک بار حرف از کنار گذاشتن حکمت به میان می آمد و فردا روزی بحث استعفای وی مطرح می شد تا اینکه شب گذشته از دفتر مدیر پالایشگاه آبادان که رییس مجمع باشگاه نفت است حکم مدیریت خلیل صالحی برای وی فاکس شد. در آن حکم انتظارات مجمع از او قید شده ودر پایان هم از زحمات مدیر عامل سابق (حکمت ) قدردانی گردیده است. این اما همه ماجرا نیست.

امروز خود صالحی هم در گفت و گویی اعلام کرد«بحث حضورم در این باشگاه به پیش از فصل باز می گردد، اما از 8 روز قبل این صحبت ها جدی تر شد تا اینکه شب گذشته این مسئله قطعی شد و قرار هم بر این بود تازمانی که این تصمیم قطعی نشده رسانه ای نشود. امروز حکم مدیرعاملی‌ام برایم فکس شد و امشب به آبادان می روم. فردا جلسه ای با رئیس پالایشگاه دارم و سپس باید برنامه های خود را برای مدیریت پیاده کنم.


صالحی در خصوص اینکه چطور شد قبول کرد به آبادان برود در حالی که در شیراز به سر می برد، گفت: من بچه آبادان هستم و خواستگاهم آنجاست، ضمن اینکه فوتبالی هستم. سابقه 2 دوره 5 ساله مدیریت در باشگاه برق شیراز را دارم. بازیکن این تیم بودم و از سویی 10 سال سرمربیگری برق شیراز را انجام دادم. پس تجربه لازم را هم دارم.

وی در پاسخ به این سؤال که علی حکمت مدیرعامل پیشین این باشگاه استعفا کرد یا برکنار شد، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و این روابط عمومی باشگاه است که باید این خبر را اعلام کند.صالحی در ارتباط با وضعیت تیم نفت آبادان در جدول تصریح کرد: به خوبی از وضعیت تیم ‌آگاهم البته اینکه تغییراتی با توجه به اهداف و تفکراتم صورت می گیرد قعطی است اما تا زمانی که با کانون هواداران، پیشکسوتان تیم و کادرفنی جلسه نگذارم نمی توانم صحبتی از تغییرات داشته باشم. من به آبادان می روم تا وضعیت تیم بهتر شود. ما با کمک هم باید مشکلات تیم را برطرف کنیم.»

 انتشار این خبر با واکنش جالب حکمت مواجه شد. در حالی که خلیل صالحی قرار است با پرواز ساعت 22و30دقیقه امشب شیراز راهی آبادان شود حکمت می گوید«هیچ هماهنگی و صحبتی با من در این خصوص نشده است و از چیزی خبر ندارم. بهتر است از رئیس پالایشگاه درباره این موضوع سئوال کنید.»

وی در پاسخ به این سئوال که "مگر می‌شود اعضای هیات مدیره در جریان این تغییر و تحولات نباشند؟"، گفت: چند ماه پیش خودم می‌خواستم از مدیریت باشگاه کنار بروم که با استعفایم موافقت نشد ولی الان زمان مناسبی برای تغییر نیست. به نظرم زمان انتخاب مدیرعامل جدید خوب نیست و ممکن است وضعیت تیم را بدتر کند.

حکمت در ادامه با بیان اینکه خلیل صالحی را نمی‌شناسد یادآور شد: به هر حال برای هر کسی که به جای من می‌آید آرزوی موفقیت می‌کنم.

خلیلی نیا دیگر عضو هیئت مدیره نفت آبادان که تاکنون از وی به عنوان جانشین احتمالی حکمت یاد می شد هم گفته است« من هنوز در این خصوص اطلاعی ندارم. اصلا جلسه هیات مدیره برگزار نشده است که صالحی مدیرعامل شود. بهتر است در این خصوص از علی حکمت سئوال کنید.»

عصر امروز هم در برخی محافل خبری اعلام شد که حکم صالحی لغو شده است اما خود او با اظهار بی اطلاعی از این موضوع اظهار داشت« وسایلم را جمع کرده ام و برای رفتن به فرودگاه آماده می شوم. من حکمم را دریافت کرده ام و وفق آن اقدام می کنم.»

او در خصوص اینکه حکمت اعلام کرده وی را نمی شناسد هم گفت« برای همه آنهایی که برای نفت آبادان زحمت کشیده و می کشند احترام زیادی قائلم.آقای حکمت هم زحمت کشیده اند. حالا اگر ایشان مرا نی شناسند مشکل من نیست. مهم این است که اهالی فوتبال آبادان و کشور من را می شناسند.»

صالحی که عنوان جوانترین سرمربی تاریخ لیگ ایران را یدک می کشد ودر 23 سالگی در لیگ تخت جمشید هدایت برق شیراز را بر عهده داشته از یک حیث دیگر هم رکورددار است. او تنها چهره فوتبالی ایران است که در یک باشگاه-برق- مدیر عاملی،مدیرفنی، عضو هیئت مدیره، سرمربی،کاپیتانی و بازیکنی را تجربه کرده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها