کد خبر: ۸۰۰۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
مهر: کارگردان فیلم سینمایی «رسوایی» که ساخت چهارمین اثر سینمایی خود را تجربه می‌کند، گفت: پس از پایان فیلمبرداری این فیلم سینمایی که یک کار جدی و متفاوت از سه‌گانه اخراجی‌ها است وارد مرحله تدوین شدیم و توسط سید میثم هاشم‌زاده کار تدوین شد.

وی در ادامه افزود: هم اکنون در مرحله صداگذاری هستیم که نیمی از صداگذاری این فیلم به پایان رسیده است و در نظر دارم اگر شرایط فراهم بود این اثر سینمایی را به جشنواره فیلم فجر برسانم.

ده‌نمکی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به مضمون و فضای «رسوایی» می‌گوید: این فیلم جدی است و درون‌مایه طنز هم ندارد. این فیلم سه شخصیت اصلی دارد و درگیری بین دو مرد و یک زن است.

وی در پایان درباره استقبال از این فیلم در اکران عمومی گفت: من فکر می‌کنم مخاطبان حرف‌های خود را در این فیلم می‌بینند. درست مانند مستندهایی چون «فقر و فحشا» و «کدام استقلال، کدام پیروزی» که ساختم و با استقبال زیادی روبرو شد.

به همین دلیل امیدوارم مخاطبان دغدغه‌های خود را در «رسوایی» ببینند و این فیلم به اندازه دیگر آثار جدی سینما مخاطب داشته باشد.

من نمی‌خواهم فیلمم بی‌مخاطب باشد مثل کسانی که با بودجه‌های دولتی فیلم می‌سازند و مخاطب برایشان مهم نیست. من برای این فیلم وارد مقایسه با «اخراجی‌ها» نمی‌شوم. چون آن کار کمدی بوده‌است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها