کد خبر: ۸۰۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۲۰ دی ۱۳۸۹
خباز موضع صریح و شفاف خود را مشخص کند!
وبلاگ لبیک یا حسین نوشت :

خباز موضع صریح و شفاف خود را مشخص کند!

شب جمعه گذشته ، به همت هیأت فرهنگی مذهبی شهدای گمنام کاشمر ، تجمع باشکوه و بزرگ حامیان ولایت به منظور واکاوی جریان فتنه و بررسی نقش سران فتنه و عوامل پشت پرده در محل مهدیه کاشمر برگزار شد. در این تجمع جمع کثیری از ولایتمداران کاشمر حضور داشتند و کثرت جمعیت به حدی بود که با گذشت دو روز از این تجمع، هنوز موافقان و مخالفان به عظمت و شکوه مراسم معترفند و این حضور معنی دار بار دیگر نشان داد که وزن هر کدام از جناح ها در این شهرستان انقلابی تا چه حد است.

یکی از نکات قابل توجه در این مراسم بیانیه پایانی آن بود که با تکبیر و تأیید حضار نیز همراه شد و طی این بیانیه ، شرکت کنندگان از نماینده مردم کاشمر در مجلس خواستند که به صراحت موضع خود را در برابر سران فتنه و حوادث سال 88 روشن کند. متن بیانیه پایانی این تجمع به این شرح است:

و اما انتظار این جمعیت باشکوه از مسئولین:

 یک سال و اندی از فتنه سبز اموی می گذرد و رهبر انقلاب بارها از خواص خواستند که شفاف و بی پرده اظهار نظر کرده و برائت خود را اعلام نمایند ولی عده ای همچنان از سر لجاجت و عناد یا غفلت هیچ اقدامی نکرده اند.

مسئولین شهرستان نیز خواص محسوب می شوند. مسئول یک اداره برای زیر مجموعه خود جزء خواص است. فرماندار ، امام جمعه ، نماینده مجلس و دیگر مسئولین جزء خواص این شهرند. بعضی از مسئولین برائت خود را از فتنه اعلام نموده و مواضع خود را صریح و بی پرده بیان نمودند اما عده ای همچنان سکوت اختیار کرده اند. لازم است بار دیگر هشدار دهیم تولی به تنهایی کافی نیست بلکه در کنار آن تبری نیز لازم است. اینکه خود را مقلد مقام معظم رهبری بدانیم و برای بقای عمر ایشان دعا کنیم و در عمل به فرامین ایشان جامه عمل نپوشانیم به تنهایی کفایت نمی کند و این خود نفاق آشکار است که انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم.

ما انتظار  داریم از مسئولی که سابقه خطبه سرایی دارد در یک تجمع مردمی حاضر شده و پشت تریبون آمده این چنین بگوید : « بسم الله الرحمن الرحیم ، الحمدلله علی الاسلام و علی الامامة و الولایة حمداً کثیرا ! فتنه سبز اموی محکوم است و سران فتنه بایستی محاکمه شوند. من عملکرد سران فتنه پس از انتخابات خرداد 88 را محکوم و از عملکرد آن ها اعلام برائت می کنم. »  ( تکبیر حضار )

به راستی اگر حجت بر شما تمام شده و به این نتیجه رسیده اید که بایستی نماینده آقای کروبی باشید و به ایشان رأی دهید چرا در دیگر شهرهای کشور به جهت تبلیغ ایشان سخنرانی کردید ولی در شهر خود هیچ برنامه ای نداشتید. چرا خود نماینده شخصی بودید و عوامل دفترتان برای شخص دیگری تبلیغ کردند. آیا حجت شرعی به شما حکم نمود که مردم اقصی نقاط کشور را آگاه کنید و مردم شهر خودتان را خیر؟!

فأین تذهبون؟! مردم از شما می خواهند سکوت خود را بشکنید و شفاف و صریح اظهار نظر نموده و مواضع خود را بگویید. این نکته را متذکر می شویم که ما سر سپردگی به هیچ شخصیتی نداریم و ملاک برای ما ولایت است و هر کس از رهبر فاصله بگیرد و با رهبری زاویه پیدا کند او را کنار خواهیم گذاشت خواه احمدی نژاد باشد خواه موسوی و یا هر شخصیت دیگر.

شرکت کنندگان در پایان شعارهایی نیز سر دادند از جمله :

ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند

فتنه سبز اموی ، افشا باید گردد

خواسته ما از قوه قضایی ، برخورد با مزدور آمریکایی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها