کد خبر: ۷۹۹۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
مزدک در خصوص تیم ملی، کارلوس کی‌روش و مسائل مختلف دیگر گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار سایت گل انجام داد که حرف‌هایش را می‌خوانید.

سایت گل- شکست تیم ملی مقابل لبنان باعث شد تا انتقادها از کارلوس کی‌روش و شاگردانش به اوج برسد. این در حالی است که تیم ما در بازی بعدی باید مقابل کره‌جنوبی قرار بگیرد و نگرانی‌های زیادی در خصوص سرنوشت تیم ملی وجود دارد. در این میان شنیدن حرف‌های مزدک میرزایی، گزارشگر باسابقه سیما در نوع خودش جالب است. مزدک در خصوص تیم ملی، کارلوس کی‌روش و مسائل مختلف دیگر گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار سایت گل انجام داد که حرف‌هایش را می‌خوانید.

در مورد انتقادهایی که از کارلوس کی‌روش می‌شود چه صحبتی دارید؟

من در مجموع باید بگویم که مسائل اخیر کمی عجیب به نظر می‌رسد. ما دیدیم که قبل از بازی لبنان همه رسانه‌ها حمایت کردند ولی بعد از این بازی همه چیز 180 درجه تغییر کرد. این جو به نظر من عجیب و خاص است.

ولی حمایت رسانه‌ها قبل از بازی لبنان عجیب نبود؟

من می‌گویم نباید همه چیز را به طور کلی سیاه یا سفید ببینیم. آن زمان که کی‌روش آمد همه از حضور او استقبال کردند و گفتند که کارش را بلد است. ما حتی در بازی با قطر و ازبکستان هم نمایش خوبی نداشتیم و معتقدم این انتقادها باید از قبل شروع می‌شد ولی یک‌دفعه شروع شد و یک‌دفعه اوج گرفت.

شما هم قبول دارید که تیم ملی با کی‌روش تغییر زیادی نکرده؟

من فکر می‌کنم او هم به نوعی در فوتبال ما حل شده است و محافظه‌کاری‌های خاص خودش را دارد. در برنامه 90 هم دیدیم که او هنگام مصاحبه‌کردن به یک‌باره نام ایران را به زبان آورد و فکر می‌کنم او هم کارهای بلاژویچ را انجام می‌دهد. البته باید بگویم که کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و از سر فوتبال ایران هم زیاد است ولی او هم در جو فوتبال ما قرار گرفته و کم‌کم تفکرات ایرانی پیدا می‌کند. فکر می‌کنم او به حفظ سمت خودش در تیم ملی خیلی اهمیت می‌دهد و بیشتر از همه به فکر منافع خودش است.

فکر می‌کنید تیم ملی به جام‌جهانی برود؟

ما احتمالاً به جام‌جهانی می‌رویم چون مثل سال 2006 در گروه ساده‌ای هستیم. البته اگر قرار باشد با چنین وضعیتی راهی جام‌جهانی شویم همان بهتر که نرویم. ما 20 مهر سال 1390 بحرین را با شش گل شکست دادیم ولی حالا پس از گذشت تقریباً یک سال باید بگویم که تیم ملی پسرفت کرده و قابل قیاس با گذشته نیست.

فکر می‌کنید کنار گذاشتن کی‌روش منطقی است؟

اصلاً منطقی نیست در ضمن ما جانشینی هم برای او نداریم. الان باید از کی‌روش حمایت کنیم ولی اگر نیاز به انتقاد باشد باید این کار را هم انجام دهیم.

برخی معتقدند او در انتخاب بازیکنان بدسلیقه است، نظر شما چیست؟

هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد ولی کارهای کی‌روش یک مقدار عجیب است. او گاهی اوقات بازیکنانی را دعوت می‌کند که در تیم‌های باشگاهی خود ذخیره هستند، کی‌روش باید به بازیکنان جوان و تأثیرگذار لیگ اهمیت بیشتری بدهد. من معتقدم اگر با این شرایط به جام‌جهانی برویم مطمئنا آبکش خواهیم شد، دقیقاً مثل کره‌شمالی در جام‌جهانی گذشته.

در مورد تحریم رسانه‌ها از سوی بازیکنان تیم ملی چه صحبتی دارید؟

فکر می‌کنم در چند ماه اخیر جوی در مورد بازیکنان به وجود آمد که آنها را ناراحت کرد. به هر حال باید قبول کرد که در همه جای دنیا فوتبالیست‌ها صد برابر دیگران درآمد دارند ولی خیلی‌ها ناراحتند که چرا بازیکنان ایرانی بازدهی مثبتی ندارند. به هر حال باید یک تعاملی ایجاد شود تا این مشکلات حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها