کد خبر: ۷۹۹۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
اصلابه مایلی کهن فکر نکردم چون او تعادل ندارد.او مربی خوب و پیشکسوت ماست اما به ما کم لطفی می کند.ظاهرا او از اینکه به ما گفت جلالی را بیاورید وما نیاوردیم از دست مان ناراحت شده

سایت گل- محمد رویانیان بعد از جلسه با بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس در رختکن درفشی فردرجمع خبرنگاران گفت:دراین جلسه به بازیکنان اولتیماتوم دادم وگفتم هر کسی نمی تواند بازی کند یا دوست ندارد بازی کند بهتراست هواداران را زجر ندهد و خودش برود.

وی ادامه داد:هرکسی دوست ندارد می تواند برود.فوقش می شویم 14 بازیکن ونفرات جوان را می آوریم.

وی درپاسخ به اینکه آیا منظور شما علی کریمی است گفت:من هیچ اسمی نیاوردم اما هرکس خوب نباشد باید برود.هوادران می دانند چه کسانی رامی گویم اما باید بگویم از این به بعد هم  پول بازیکنان را نمی دهم هم اینکه اگر بازهم بد کارکنند  حتما جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد:می گویندمربی خوب نیست.آیا استیلی بدبود؟دنیزلی بدبود؟ژوزه هم بد است؟من باکسی تعارف ندارم.دیگر از این شرایط خسته شده ام.می خواستم خودم بروم اما حالا می خواهم بمانم و بجنگم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به مایلی کهن به عنوان گزینه جانشینتی مانوئل فکر می کند یا نه می گوید:اصلابه مایلی کهن فکر نکردم  چون او تعادل ندارد.او مربی خوب و پیشکسوت ماست اما به ما کم لطفی می کند.ظاهرا او از اینکه به ما گفت جلالی را بیاورید وما نیاوردیم از دست مان ناراحت شده.

وی درپایان گفت:ما درباره سقف قراردادها روراست بودیم وهمه چیز را شفاف گفتیم اما محکوم مان کردند ولی  به بعضی ها که خیلی از ما بیشتر پول داده بودند چیزی نگفتند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها