کد خبر: ۷۹۸۱۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
بدنبال انتشار خبر بازگشت قريب الوقوع آقازاده لندن نشين در سايت رجانيوز، خبرنگار ما در تماسي با يکي از نزديکان اين آقازاده، صحت و سقم خبر را جويا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ فرد مورد مصاحبه بلافاصله از موضع قدرت و با صراحت کامل پاسخ داد که «ما قبلاً گفته بوديم آقا مهدي هر گاه صلاح بدانند به کشور برمي‌گردند و حالا هم تصميم به بازگشت گرفته‌اند و ظرف يکي دو روز آينده تشريف مي‌آورند».

خبرنگار ما پرسيد که علت بازگشت آقا مهدي در مقطع فعلي چيست و پاسخ شنيد «افرادي همچون آقامهدي از سرمايه‌هاي بزرگ کشور هستند که در زمينه نفت و گاز و سازه‌هاي دريايي داراي سوابق مديريتي درخشاني هستند و اتفاقاً بدليل شرايط فعلي کشور و بالا گرفتن تحريم‌ها‌، چنين افرادي مي‌توانند کمک بزرگي به کشور باشند(!؟)».

در اينجا خبرنگار ما گفت «آنطور که شما مي‌گوييد، بايد با آمدن ايشان مراسم استقبال رسمي و سراسري برگزار شود در حاليکه قبلاً‌ دستگاه‌هاي ذي ربط اعلام کرده بودند که نامبرده چندين پرونده اتهامي مفتوح دارد و به محض ورودش به کشور، در فرودگاه دستگير خواهد شد. همچنين تعدادي از مجامع دانشجويي اعلام کرده بودند که به فرودگاه خواهند رفت ، اما نه براي استقبال بلکه براي ... » که در اينجا فرد مصاحبه شونده تماس را قطع نموده و به تماسهاي بعدي خبرنگار ما پاسخ نداد. تلاش خبرنگاران ما براي اطلاع از جوانب ماجرا ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
تيتر فتنه گرلندن نشين بهتراست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها