کد خبر: ۷۹۷۸۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
عصر امروز/ "محسن نامجو" یکی از خوانندگان فراری کشور در آخرین کنسرتش توهین بی شرمانه ای به مقدسات شیعیان کرد.

"محسن نامجو" و "شاهین نجفی" که ید طولایی در اهانت به ائمه اطهار دارند برای این که در مسابقه توهین به مقدسات و ارزش های اسلامی از یکدیگر کم نیاورند به هر دستاویزی چنگ می زنند.

"محسن نامجو" خواننده وابسته به جریان فتنه به عنوان سردمدار این توهین ها، با مماشات دولت اصلاحات و با اجرای موسیقی در حوزه های هنری، توهین به اعتقادات مسلمانان را کلید زد. 


بعد از حاشیه سازی نامجو نوبت به "شاهین نجفی" خواننده زیرمینی که سابقه تحرکات سیاسی پس از اتفاقات سال ۸۸ را داشت، رسید؛ نجفی پس از فرار از کشور در یکی از آخرین آهنگ هایش با نام "نقی" به ساحت مقدس امام هادی (علیه السلام) و همچنین گنبد حرم امام رضا (علیه السلام) جسارت کرد. 

خبرگزاری فارس: شاهین نجفی به دنبال سوراخ موش


پس از رفت و برگشت این جسارت ها بین نامجو و نجفی، دوباره نوبت به نامجو رسید تا این بار با توهین به امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) خود را به تیتر یک رسانه ها تبدیل کند و دوباره بر سر زبان ها بیافتد.

نکته قابل توجه این است که این دو خواننده در بسیاری از موارد، دلایل سیاسی و مخالفت با دولت احمدی نژاد را دستمایه این توهین ها و فحاشی ها قرار می دهند که باید از آن ها پرسید که آیا مخالفت با احمدی نژاد و احیانا رهبران سیاسی کشور، مجوزی است برای زیر سوال بردن اعتقادات یک و نیم میلیارد مسلمان و کتاب آسمانی آن ها؟ 

به نظر می رسد نامجو و نجفی که به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر و مشروبات الکلی حالت طبیعی ندارند و در بسیاری از مواقع در هپروت سیر می کنند، تنها هدفشان از موسیقی و خواندن چنین آهنگ های جسارت آمیزی، مطرح کردن خودشان به هر قیمت است. 

            محسن نامجو در حال گرفتن نشان «افتخار ملي موسيقي» از هفته نامه چلچراغ 

نکته پایانی آن که اصلاح طلبانی که داعیه اسلام را داشتند و در این سال ها بر طبل اسلام می کوبیدند پس از هتک حرمت این خوانندگان ضد انقلاب به قرآن، ائمه و مقدسات اسلامی دست از حمایت آن ها برنداشته و در سایت ها و وبلاگ هایشان از محسن نامجو و شاهین نجفی به عنوان خوانندگان مورد علاقه خود نام می برند که این خود جای سوال دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها