کد خبر: ۷۹۶۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
شاگردان مانوئل ژوزه که از مدت ها پیش به خاطر نتایجی که کسب کرده اند تحت فشار هواداران و رسانه ها قرار دارند، در پایان هفته هشتم با 7 امتیاز در رده چهاردهم جای گرفتند
Naft Perspolis
ok
سایت گل
-يكشنبه 26/6/91،
 هفته هشتم دوازدهمين دوره ليگ برتر،
 ورزشگاه آزادي
تماشاگر: حدود 20 هزار نفر
داور: محسن قهرماني
كمك‌ها:‌بابك داوري، علي ميرزابيگي
كارت زرد: احمد آل نعمه و  ایمان موسوی  و وحيد حمدي نژاد

پرسپولیس: نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، حسین ماهینی( از دقیقه 85 مرتضی خانزاده)، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، مهرزاد معدنچی، میثم نقی‌زاده، هادی نوروزی( از دقیقه 68 جواد کاظمیان) و کریم انصاری‌فرد( از دقیقه 69 ایمون زاید)


سرمربی: مانوئل ژوزه

 نفت تهران: حامد فلاح‌زاده، ووریا غفوری، احمد آل‌نعمه، هادی شکوری، علی عزتی، یعقوب کریمی، سید ایمان موسوی( از دقیقه 81 کوران لبوآوویچ)، وحید حمدی‌نژاد، مجنو باتیستا( از دقیقه 71 مرتضی پورعلی گنجی)، محمدحسین مهرآزما و مصطفی سیفی(از دقیقه 91مهدی خیری).

سرمربی: منصور ابراهیم زاده

شرح بازي:.

ژوزه مانوئل در اين ديدار باترکیبی دگرگون شده وارد میدان شد وبراي اولين بار از مهرزاد معدنچي در جناح چپ سرخپوشان استفاده  کرد .
بازیگردان قرمزپوشان هم علی کریمی بود که در ابتداي كار با دربيل هاي خود يك خطا در پشت محوطه ي جريمه از داور گرفت كه پرسپوليسي ها از اين موقيعت استفاده ي مطلوبي نداشتند. کریمی البته در طول بازی نمایش مطلوبی نداشت و بازیکن کم اثری بود.
با توجه به بازي سازي خوب حسين ماهيني از جناح راست در بازي هاي اخير، اين بار هم برنامه ي سرخپوشان براي نزديك شدن به دروازه ي نفت تهران از جناح راست بود. با این حال نيمه ي اول بدون حلق حتي يك موقعيت گل به پايان رسيد تا بازهم ثابت شود كيفيت بازي هاي بسيار در حد نازلي است .

نيمه دوم:
دو تيم بدون تغيير و با همان تركيب ابتدايي شروع بازي در نيمه ي نخست وارد زمين شدند
یعقوب كريمي در دقيقه 50 بازي با استفاده از يك ضربه ي ايستگاهي كه از جناح راست تيم خود داشت، ضربه اي را به سمت دروازه ي نيلسون زد كه با هوشياري نيلسون اين موقيعت نيز دفع شد.
در دقيقه ي 55 باز هم بر روي ارسال يك ضربه ي ايستگاهي از جناح راست، نفتي ها صاحب يك موقعيت عالي شدند كه هادي شكوري با ضربه ي سر يك موقعيت خوب را از دست داد.
در آن سوي ميدان اولين موقعيت خطرناك پرسپوليس با سانتر حسين ماهيني از جناح راست در دقيقه ي 56 نيز خلق شد كه مهرزاد معدنچي قدر اين سانتر زيباي ماهيني را ندانست و با بي دقتي توپ را به بيرون زد
از دقيقه ي 60 به بعد باز هم روند بازي به سمت بي برنامگي هميشگي در اين ديدار رفت و موقعيت خاصي به وجود نيامد. البته آنها روی ضربات ایستگاهی دوبار به فتح در.ازه نفت نزدیک شدند که مهمترین اتفاق ضربه نورمحمدی در شرایط ایده آل بود که آسمان را شکافت.
در نهايت بازي با حساب بدون گل به پايان رسيد تا نفت تهران صدرنشيني خود را تثبيت كند و پرسپوليس بحراني تر از گذشته با كسب 7 امتياز از 8 مسابقه به روزهاي آتي بيانديشد

اتفاق ويژه:
از دقيقه ي 83 به بعد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادي با شعار دادن عليه بازيكنان، از خجالت تيم محبوبشان در آمدند و البته براي اولين بار با شنيدن چنين شعاري رو به رو شديم: " با اين همه هزينه والا خجالت داره " ! .در ادامه ي اين شعارها بعد از مدت ها علي دايي نيز تشويق شد.تنها بازيكني كه از تيغ انتقاد و شعار بي غيرت در بين تماشاگران در امان ماند علي كريمي بود كه به شدت توسط هواداران پرسپوليس تشويق شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها