کد خبر: ۷۹۵۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۱۸ دی ۱۳۸۹
به دنبال بی توجهی مسئولین:
صرف هزینه های هنگفتی برای نصب بنر و تابلوهای عظیم تبلیغاتی از چهره ی استاندار کرمانشاه که با جملاتی تملغ آمیز به تمجید از سید دادوش هاشمی می پردازد موجب نارضایتی مردم مومن و ولایتمدار استان کرمانشاه شده است.

چندی است که استان کرمانشاه  شاهد بنر های عظیم تبلیغاتی است که به تعریف و تمجید برخی از مدیران آن استان می پردازد که این امر تعجب همگان را برانگیخته است.

 به گزارش پایگاه 598، با نزدیکی سفر رئیس محترم جمهور به استان کرمانشاه تشدید فعالیت های برخی از مسئولان این استان ابعاد تازه ای پیدا نموده است که در جدیدترین این تحرکات صرف هزینه های هنگفتی برای  نصب بنر و تابلوهای عظیم تبلیغاتی از چهره ی استاندار کرمانشاه که با جملاتی تملغ آمیز به تمجید از سید دادوش هاشمی می پردازد موجب نارضایتی مردم مومن و ولایتمدار استان کرمانشاه شده است.

 این تابلوهای تبلیغاتی در جای جای استان قابل مشاهده بوده و با جملاتی چون "استاندار نمونه" و "استاندار لایق" به  تمجید از وی می پردازد .

لازم به ذکر است که چندی پیش نیز آیت الله جنتی در خطبه نماز جمعه تهران به انتقاد از تحرکات و فعالیت های این استاندار پرداخت و با بیان اینکه يك جوان را با كمترين تجربه‌ مديريتي ، به عنوان استاندار يك استان بزرگ مهم و داراي مسائل اقتصادي مي‌گذارند كه تجربه‌ مديريتي نيز ندارد. آيا اين درست است؟ آن وقت يك كسي اين كار را بكند بدون اين‌كه مسووليت داشته باشد و همه اين كارها را پس و پيش كند. مگر حساب و كتاب دركار نيست؟ آن وقت بايد حزب‌اللهي‌ها را كه تسليم نمي‌شوند، چه در ميان مسوولان و چه اطراف خود، درو كرده و طرد كند." واکنش نشان داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۸ دی ۱۳۸۹
۱
۳
بهتر است سابقه این آقا را در زمان ریاستش بر سازمان مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد در آورید تا ببینید احمدی نژاد چه آدمی را به عنوان استاندار منصوب کرده است.
واقعا جای بسی تاسف دارد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۸ دی ۱۳۸۹
۲
۲
از جیب مردم بزرگ شدن و بر جیب مردم مسلط شدن و جیب مردم را زدن، حکایت اینگونه افراد چون آقای استاندار است.
این مسائل واقعا باعث نگرانی برای آینده انقلاب است که خمینی کبیر فرمود: نگذارید این انقلاب به دست ناهلان و نامحرمان بیفتد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۲ - ۱۸ دی ۱۳۸۹
۲
۲
اگر واقعا این عکس واقعی است،مجرم خود را با عکس ونشانی کامل معرفی کرده است...تظاهر وریا کاری،حیف ومیل بیت المال تنها بخشی از گناهان این بنده خداست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۵ - ۱۹ دی ۱۳۸۹
۴
۱
از آقاي احمدي نزاد متشكريم الحق بعداز از انقلاب استانداري به اين توانمندي استان كرمانشاه نداشته اين مطالب كار گروهك متنفر اشك تلخ در كرمانشاه است كه مغرضانه نوشته اند رئيس جمهور تشكر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۱۹ دی ۱۳۸۹
۰
۲
کاش عکسهای این اقا را با ریش پروفسوری وسابقه دوم خردادیش را نشان میدادید تا همه از سراسر کشور بدانند عاقبت حمایت نیروهای اصولگرا وارزشی از احمدی نژادگماردن چه کسی به عنوان والیشان شد
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۵۰ - ۱۹ دی ۱۳۸۹
۸
۱
گناه براي خود ننويسيد منظور آيت اله جنتي استاندار فارس بوده و در ضمن دادوش هاشمي يكي از موفق ترين استانداران ديار كرمانشاه بوده و مردي بسيار زير بين و از سادات است اين بيلبورد هم خارج از شهر كرمانشاه و پروژه يك استاد دانشگاه مي باشد و هاشمي بيچاره روحش هم از اين بيلبورد خبر نداره و اين بيلبورد توسط افراد كرمي راد طي 24 ساعت پاره شد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۲ - ۱۹ دی ۱۳۸۹
۰
۳
این حرکت مزورانه از سوی کانون تبلیغاتی آرا انجام شده و برای چاپلوسی هرچه بیشتر جهت کسب مجوز تبلیغات جاده‌ای این کار انجام گرفته و خود استاندار تنها 218بیلبورد در سطح ورودی شهرها به عنوان استاندار نمونه شدنش زد که آن هم دروغ از آب درآمد و معلوم شد وی ششم شده است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۹ دی ۱۳۸۹
۰
۱
کار این آقای استاندار تمام شده است و دکتر احمدی نژاد به زودی فرد جدیدی( استاندار کنونی ایلام) را به عنوان استاندار کرمانشاه منصوب می نماید.
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۳۸ - ۱۹ دی ۱۳۸۹
۱
۰
قابل توجه جناب كرمي راد!!!!!!
نمايندگان کهکيلويه و بويراحمد در گفتگوي اختصاصي با آواي کرمانشاه

افتخار مي کنيم مهندس هاشمي

استاندار استان ما باشد

پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۴۹ - ۱۹ دی ۱۳۸۹
۰
۰
http://www.farnews.ir/news/1-1389-09-28-07-15-44/113-1389-10-01-18-25-07.html
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۸ - ۲۰ دی ۱۳۸۹
۰
۲
بعد از انتصاب وی متدیتین چهارمحال و بختیاری(که وی اهل آنجاست) با توجه به سابقه خراب نامبرده خصوصا در دوران خاتمی، از این قضیه بسیار نگران و از دولت تقریبا ناامید شدند، هرچند که الان خود این استان هم از مسنله مشابه این جریان رنج میبرد چرا که استاندار منصوب شده مربی نهضت سوادآموزی ای بوده که به لطف فعالیتهای انتخاباتی اش در دوره اول احمئی نژاد کمتر از یکماه فرماندار سبزوار شد و بعد از انتخابات 88 مزد ریاست ستاد خراسان رضوی بودنش را گرفت و استاندار استان چهارمحال شد و اوضاع در آنجا هم بسیار نگران کننده است.
اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۱۸ - ۲۰ دی ۱۳۸۹
۰
۰
واقعا جاي تاسف دارد كه مطالب مار رو كه حقيقت و گفتيم تو اين سايت كذاييت نذاشتي هرچند حقيقت تلخه ولي اگر انصاف داشته باشي بايد مطالبي كه هرچند عليه شما هم باشد رو هم بگذاريد روي سايت جاي تاسف دارد من به عنوان يك كاربر آزاد باور كنيد اين بار آخري است كه وارد اين سايت ميشوم................................
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۲۰ دی ۱۳۸۹
۰
۱
مطالبی که زدین کاملا درسته .دستتون درد نکنه. جهت اطلاع مردم ولایت مدار کرمانشاه میگم دادوش هاشمی جدیدا مثال ابن زیاد اقدام به خریداری افراد مهم استان کرده وانهارا با وامهای کلان کمکهای بلاعوض به اسم موسسه وامکانات ساکت مینماید با توجه به سفر رییس جمهور به استان
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۹ - ۲۰ دی ۱۳۸۹
۰
۱
چرا چشم ديدن موفقيت هاي اين استاندار رو نداريد بابا حداقل نتيجه كار هاشو داريم ميبينيم
از جمله كارهايي كه خيلي به اون افتخحار ميكرد و مورد تاكيد استاندار بوده منطقه گردشگري قره سو است
لعنت خدا بر كساني كه چشم ديدن همشهري خودشان رو ندارند و تن به ذلت ميدهند و چنين اشخاصي رو حمايت ميكنند
حتما اين گندي كه زده شده باز هم كار اشك تلخ و كرمي راد بوده ؟!
دست از اين كار هايتان بر داريد و به جاي حمايت از كسي كه پيشينه اش رو نميدانيد برداريد و هم شهري هاي خودتون رو حمايت كنيد تا استان كرمانشاه از اين بحران عقب ماندگي بيرون بيايد

اين هم لينك خبر شاهكار استاندار نمونه
http://kermanshah.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=7953
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۳۸ - ۲۰ دی ۱۳۸۹
۱
۰
مااز دكتر احمدي نژاد متشكريم براي اين انتخاب عالي وقوي.ا آقاي سيد دادوش هاشمي استانداري خيلي عالي است وبدرد مردم رسيدگي ميكنددشمنانش هم بيخود تبليغ منفي ميكنن.اين بيلورد منطقه اي است كه درحال عمران وابادي ميباشد.
پاسخ
ناشناس
UNITED ARAB EMIRATES
۱۵:۳۰ - ۲۰ دی ۱۳۸۹
۱
۰
برادران از یاد خدا فراموش نشوید
ایشان امروز در خبرگزاری مهر پاسخ دندان شکنی به شما داده حتما ببینید
http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1228967
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۲۰ دی ۱۳۸۹
۰
۰
از جناب آقای مشایی تقاضا داریم از دادوش هاشمی بپرسد علت این همه تبلیغات زود هنگامی توسط این استاندار برای اقای لاریجانی انجام میده چیست ؟ آیا دادوش هاشمی استاندار منتخب دولته یا استاندار مجلس
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۱ - ۲۲ دی ۱۳۸۹
۰
۰
متحر شدم شخصی بنام ب/فیض الهی دلال و شر خر قاچقچی موبایل یک عراقی بعنوان مسوول شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در وبلاکی متعلق به فردی که تادیروز جامعه سبز به تن داشته سنرانی می کند که جای تعجب دارد که متن به ادرس ذیل تقدیم میگردد خد بخوان حدیثس ار مجمل(www.abadgarnejavanksh.com
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۲۲ دی ۱۳۸۹
۰
۱
بایدبه عرضتان برسانم تمام کسانی که تو این قسمت حمایت کردند از هاشمی دوست احمدی نژاد نیستند .دوست پول وموقعیت هستند.به شما اخطار میکنم این پولها که از بیت المال به شما داده شده تبدیل به مار وعقرب میشود در قبر.توبه کنید واز این خائن حمایت نکنید هرچند تعداد انگشت شمارتان به چشم هم نمی اید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۸ - ۲۲ دی ۱۳۸۹
۱
۱
استاندار كرمانشاه فردي رياكاری ... كه همه مطالب درباره وي درست است و اصلا" سنخيتي با دولت احمدي‌نژاد نداشته و ندارد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۲۳ دی ۱۳۸۹
۱
۰
این حرکت مزورانه از سوی کانون تبلیغاتی آرا انجام شده و برای چاپلوسی هرچه بیشتر جهت کسب مجوز تبلیغات جاده‌ای این کار انجام گرفته
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۹ - ۲۵ دی ۱۳۸۹
۲
۰
سلام...
من یکی از شهروندان ساکن در استان کرمانشاه هستم. باید بگم جناب آقای هاشمی از زمانی که استاندار شدن به معنای واقعی برای استان زحمت کشیدند و واقعا چهره شهر رو عوض کردن.
کارهای که استانداران سابق باید انجام میدادن و ندادن رو انجام دادن.
بیشتر بیلبوردهای تبلیغاتی که در سطح شهر نصب شده توسط خود مردم نصب شده

اگر هم تعداد محدودی جناب استاندار نصب کرده باشن در برابر پول های کلانی که دیگر مسئولان نظام به جیب می زنند چیزی نیست...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۰ - ۲۹ دی ۱۳۸۹
۱
۰
بنام خدا
با سلام به همه
من جناب استاندار کرمانشاه را نمی شناسم - در خصوص اینکار هم نظر ی ندارم و قضاوت هم نمی کنم چون با یک عکس و چند مطلب نمی توان قضاوت کرد . اما اقای عنابستانی را خوب می شناسم .
اگر یکی یک زمانی معلم نهضت بوده است که عیب نیست مراجع عظام تقلید نیز یک زمانی طلبه بوده اند . اغلب مدیران نظام در زمان انقلاب همین گونه بوده اند یا از جها د شروع کرده اند یا از سپاه و یا از نهضت سواد اموزی و عینهم .
ایراد ما درایران اینست که افراد را براساس توانمندیهایشان نقد نمی کنیم بلکه سعی داریم افراد را تحقیر کنیم و بعد انها را کوچک بشماریم و بعد برای مناصب نظام نا مناسب بدانیم .
اقای عنابستانی در عین جوانی در جبهه حضور داشته و جانباز نیز هستند . سوابق فرهنگی و سیاسی روشنی دارند. حز ب الهی و ارزشی هستند و در دفاع از رهبری و نظام مصمم و قاطع .
سابقه مدیرکلی دفتر امور اجتماعی و مشاور استاندار و معاونت استاندار و فرمانداری شهرستان سبزوار که به اندازه استان فعلی که استاندار شده اند وسعت و جمعیت داشت را دارند . ایشان مراحل رسیدن به این پست را به تدیج طی کرده اند یک مرتبه استاندار نشده اند . خدا را شاهد می گیرم که این بیانیه ای از جانب اطرافیان ایشان نیست و من بعنوان یک خراسانی و یک اصول گرا بر خود واجب دانستم این موارد را بنویسیم امیدوارم خداوند همه مارا به راه راست هدایت فرماید و تقوی را بر زبان و دلمان جاری سازد .
اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۸۹
۰
۱
بله متاسفانه در دولت مردمي احمدي نژاد هم بايد راه و رابطه هاي فاميلي امثال چي جي وش هاشمي بايد كارساز باشد و امثال او را توي جيب رييس جمهور محترم بگذارند ايشان پسر عمه يا پسر دايي پور محمدي قائم مقام بانك مركزي مي باشند سابقه ايشان را در دفتر مجلس معاونت برنامه ريزي و نحوه سفارش او توسط صفدر حسيني به تاجگردون و حسيني در سازمان مديريت را بررسي كنيد ايشان نوچه صفدر حسيني مي باشند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۷ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۰
۱
۲
ماشاالله حزب الله . دادوش هاشمی باید برود.
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۲۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
سید دادوش یه استاندار دار نمونه و فعال و کرمانشاه دوسته و از جنس خود احمدی نژاده . از آقای دکتر خیلی ممنونیم که این استاندار رو برای کرمانشاه منصوب کرده. مدتی بود یه مدیر خوش فکر و کاری به خودمون ندیده بودیم. من که خودم یه جوون بسیجیم با این عناد و تنگ نظری که انصار حزب الله نشون میده ،کم کم نظرم داره نسبت به اونا و تفکراتشون بر می گرده چه برسه به جوونای دیگه ای که اصلا بسیجی هم نیستن! انگار بعضی ها از مدیریت افراد عبوس و ناکارامد و لمس و تاثیر گذاری افراد بی سواد بر استان خوششون میاد . به امید سربلندی کرمانشاه!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها