کد خبر: ۷۹۵۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
کمیته ملی پارالمپیک طی بیانیه‌ای از حمایت‌های مقام معظم رهبری و مسئولان کشور از ورزشکاران جانباز و معلول در مسابقات پارالمپیک لندن قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، پس از افتخارآفرینی‌های ورزشکاران جانباز و معلول در مسابقات پارالمپیک لندن مقام معظم رهبری و سایر مسئولان کشور طی بیانیه‌ای از ورزشکاران پارالمپیکی به دلیل درخشش در این رویداد بزرگ ورزشی تشکر کرده بودند.

براین اساس، کمیته ملی پارالمپیک در بیانیه‌ای از حمایت‌های مقام معظم رهبری و مسئولان قدردانی کرده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

لم یشکر الخالق، لم یشکر المخلوق 

با توجه به افتخار آفرینى و کسب رتبه یازدهم در بین 164 کشور شرکت کننده در چهاردهمین دوره بازی‌هاى پارالمپیک (2012- لندن) توسط ورزشکاران غیور جانباز، معلول، نابینا و کم بیناى کشورمان، کمیته ملى پارالمپیک بر خود فرض می‌داند بدین وسیله مراتب تقدیر و قدردانى صمیمانه خود را از حمایت‌هاى بی‌دریغ مقام معظم رهبرى، دولت محترم، مجلس شوراى اسلامى و تشریک مساعى وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملى المپیک، فدراسیون‌هاى ورزشى، سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها و مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران که در راستاى حضور قدرتمندانه کاروان ورزشى دلوار در این بازی‌ها مبذول داشته‌اند، اعلام نماید.

بدون شک دستیابى به این موفقیت و جایگاه ارزشمند در سطح جهانى، مرهون حمایت‌هاى مادى و معنوى مسئولان، ارکان ذیربط؛ همت والاى ورزشکاران کاروان ورزشى دلوار و دعاى خیر آحاد ملت کشور عزیزمان بخصوص خانواده‌هاى محترم ورزشکاران که در همه حال یار و یاور فرزندان خود بوده‌اند، می‌باشد.

موفقیت و سربلندى هرچه بیشتر نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران را در تمامى عرصه ها از درگاه خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولى عصر (عج) مسئلت می‌نماییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها