کد خبر: ۷۹۴۹۰
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
باید دید آیا تیم پایین جدولی پرسپولیس می‌تواند به کمک تیم‌های بالانشین جدول بیاید و با شکست نفت بار دیگر صدرنشین جدول دستخوش تغییر شود یا شاگردان ابراهیم‌زاده با موفقیت در این دیدار به صدرنشینی خود در لیگ دوازدهم همچنان ادامه خواهند داد.
به گزارش مشرق، آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر بین دو تیم همشهری نفت و پرسپولیس تهران برگزار می‌شود. از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی تیم بالانشین نفت تهران با قضاوت محسن قهرمانی به دیدار تیم بحران‌زده پرسپولیس می‌رود‌.
 نبرد شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با شاگردان مانوئل ژوزه یک نبرد حساس و حیثیتی برای هر دو طرف به حساب می‌آید.‌ از شروع لیگ دوازدهم تمام تیم‌هایی که به صدر جدول رسیده‌اند در هفته بعد با شکست مقابل حریفانشان مقام اولی لیگ را از دست داده‌اند و آن را به تیم دیگری واگذار کرده‌اند اما نفتی‌ها می‌خواهند این طلسم را شکسته و همچنان بر صدر تکیه بزنند‌.
در طرف مقابل تیم پرسپولیس برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها تا اینجای کار نتایج ضعیف و دور از انتظاری گرفته و در سه بازی آخر خود فقط دو امتیاز به دست آورده است اما شاید برد قرمزها مقابل نفت تهران شرایط را برای آنها برای ادامه لیگ مساعد کند و سرخپوشان پایتخت را از بحران خارج کند‌.‌
به گزارش جهان صنعت، دیدار‌های نفت و پرسپولیس در لیگ‌های دهم و یازدهم بجز یک بازی، پرگل بوده است‌. در لیگ دهم و در دیدار رفت قرمزها با نتیجه 3 بر یک زردها را شکست دادند و در بازی برگشت هم با حساب 5 بر یک نفتی‌ها را در هم کوبیدند. بازی رفت لیگ گذشته با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در بازی برگشت که آخرین دیدار این دو تیم هم به حساب می‌آید تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه 3 بر صفر بر نفت تهران غلبه کند.‌
در نتایج قبلی این دو تیم کفه ترازو بدجور به نفع سرخپوشان پایتخت سنگینی می‌کند. باید دید آیا تیم پایین جدولی پرسپولیس می‌تواند به کمک تیم‌های بالانشین جدول بیاید و با شکست نفت بار دیگر صدرنشین جدول دستخوش تغییر شود یا شاگردان ابراهیم‌زاده با موفقیت در این دیدار به صدرنشینی خود در لیگ دوازدهم همچنان ادامه خواهند داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها