کد خبر: ۷۹۴۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان اینکه "آقایان در فدراسیون فوتبال شعور مردم را به سخره گرفته‌اند"، گفت: بقال سر کوچه ما نیز می‌داند که ساده لوحانه است اگر بپذیریم در کمیته استیناف همه چیز روال عادی و طبیعی خود را طی کرده است.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اجرایی نشدن محرومیت تعلیقی تیم پرسپولیس برای حضور هواداران این تیم در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: مسئولان اجرایی فدراسیون فوتبال باید بدانند، به سخره گرفتن شعور مردم خیلی بد است.

وی افزود: اینکه زیرمجموعه‌های یک مجموعه و سازمان از عملکرد یکدیگر در مورد یک موضوع اظهار بی اطلاعی کنند، نه تنها توجیه خوبی نیست بلکه عذر بدتر از گناه نیز هست. این موضوع نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال جزیره‌ای اداره می‌شود.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران همچنین تاکید کرد: از 15 روز پیش گفته بودم موافق حضور تماشاگران پرسپولیس در بازی تیم نفت با این تیم هستم زیرا این موضوع از نظر روانی به نفع بازیکنان ماست. در هفته‌های گذشته نیز در حضور تماشاگران تیم‌های مس کرمان، صنعت نفت آبادان و ملون بندرانزلی بهتر بازی کرده‌ و این تیم‌ها را در خانه‌شان شکست دادیم.

وی ادامه داد: متاسفانه نماینده سازمان لیگ در نشست هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس - نفت به نماینده ما می‌گوید کمیته استیناف و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چیزی در مورد بدون تماشاگر برگزار شدن این دیدار اعلام نکرده‌اند! این در حالی است که 15 روز پیش کمیته انضباطی به طور رسمی اعلام کرد به دلیل مسائل انضباطی پیش آمده توسط هواداران تیم پرسپولیس در دیدار این تیم با تیم فوتبال صبای قم، محرومیت یک جلسه محرومیت تعلیقی باشگاه پرسپولیس به حالت اجرایی درآمده است.

قنبرزاده تاکید کرد: چطور هنگامی که من در مورد یکی از مربیان رده‌های پایه تیم‌های ملی مصاحبه کردم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ظرف 10 روز دوبار مرا احضار کرد اما کمیته استیناف طی 15 روز که از صدور حکم کمیته انضباطی گذشته زمان بررسی و رسیدگی به حکم این کمیته که محرومیت تعلیقی تیم پرسپولیس بوده و نیاز به شواهد و مدارک ندارد را در اختیار نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: شواهد نشان می‌دهد با توجه به شرایط بحرانی که تیم پرسپولیس گرفتار آن شده، آقایان در فدراسیون فوتبال می‌خواهند بازی را به نفع تیم پرسپولیس در بیاورند تا این تیم از بحران خارج شود. آیا اگر این قضیه در مورد تیم‌هایی مانند نفت تهران، سایپا ، پیکان و ... نیز صادق بود بازهم کمیته استیناف به این شکل عمل می‌کرد؟

مدیرعامل باشگاه نفت تهران اضافه کرد: بقال سر کوچه ما نیز می‌داند که ساده لوحانه است اگر بپذیریم در خصوص این رای کمیته انضباطی و رسیدگی نکردن آن توسط کمیته استیناف طی 15 روز همه چیز روال عادی و طبیعی خود را طی کرده است.

قنبرزاده در پایان گفت: می‌ترسم این شائبه‌ها روی سایر جوانب دیدار نفت و پرسپولیس تاثیر بگذارد تا پرسپولیس از بحران خارج شود. باز هم به آقایان در فدراسیون فوتبال می‌گویم لطفا با شعور مردم بازی نکنید!

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران از هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 19:45 روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها