کد خبر: ۷۹۴۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
نخستین روز از رقابت‌های کشتی آزاد جام "الکساندر مدوید" در حالی به پایان رسید که نمایندگان اوزان نخست کشورمان با کسب سه نشان طلا، نقره و برنز به کار خود خاتمه دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از پایان رقابتهای اوزان نخست تورنمنت جام مدوید که در شهر مینسک پایتخت بلاروس برگزار شد، شنبه شب ایمان محمدیان با غلبه بر تمامی رقبای خود راهی دیدار فینال شد و با شکست کشتی گیری از روسیه صاحب مدال طلای وزن 74 کیلوگرم شد.

 آرش دنگسرکی  نیز در وزن 60 کیلوگرم با شایستگی به دیدار فینال رسید اما در دیدار نهایی در حالیکه از حریف اوکراینی خود پیش بود در یک لحظه غفلت نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره ای دست یافت.

محمد نادری هم در وزن 66 کیلوگرم با شکست در دور مقدماتی راهی گروه بازنده ها شد، اما با کسب پیروزی در این مرحله به دیدار رده بندی رسید. نادری در دیدار رده بندی موفق شد کشتی گیر روس را مغلوب کند و صاحب مدال برنز شود.

رقابتهای اوزان 84، 96 و 120 کیلوگرم نیز امروز (یکشنبه) برگزار می شود که حسن رحیمی، اصغر لاغری و جابر صادق زاده به مصاف حریفان خود می روند.

این تورنمنت بین المللی با حضور مدعیانی از 11 کشور دنیا از جمله ایران، روسیه، بلاروس، اوکراین و چند کشور دیگر در حال برگزاری است و تیم منتخب کشتی آزاد ایران با ترکیبی ازنفرات دوم و سوم اوزان مختلف به منظور پشتوانه سازی و میدان دادن به جوانان در این رقابتها شرکت کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها