کد خبر: ۷۹۳۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد از تأسیس مدرسه کشتی برای پشتوانه‌سازی و اعتلای کشتی ایران خبر داد.

منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تشکیل تیم صدرا و حضور در لیگ برتر کشتی گفت: با آقای قویدل، مالک این باشگاه صحبت کردم و تصمیم گرفتیم کاری ماندگار انجام دهیم.

وی ادامه داد: قویدل از علاقمندان به کشتی است و تصمیم دارد در کشتی سرمایه‌گذاری کند. به دنبال پیاده کردن طرحی هستیم تا با احداث مدرسه‌ای برای نوجوانان و نونهالان اقدام به پرورش کشتی‌گیر کنیم. با برگزاری مسابقات انتخابی نخبه‌های کشتی را جدا کرده و سپس با عقد قراردادهایی 5 ساله این سرمایه‌ها را در مدرسه کشتی که تمام شرایط لازم را دارد گرد هم جمع می‌کنیم تا با حمایت از آنها بتوانیم زمینه قهرمانی آنها را در مسابقات آینده فراهم کنیم.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: هدف اصلی ما تضمین و اعتلای کشتی ایران با احداث و تأسیس مدرسه کشتی در سال‌های آینده است. هر شخصی که برای اعتلای کشتی گام بردارد دستش را به گرمی می‌فشارم و هر کاری از دستم برآید انجام خواهم داد.

برزگر درباره حضور تیم صدرا در لیگ برتر کشتی آزاد گفت: برای حضور در لیگ خیلی دیر شروع کردیم. با چند کشتی‌گیر مطرح و عنوان‌دار مذاکره کرده‌ایم که اگر به توافق برسیم با قدرت در لیگ حاضر خواهیم شد؛ در غیر این‌صورت با تیم جوانان قرارداد خواهیم بست تا حداقل زمینه‌ساز حمایت از جوانان باشیم.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: امسال با جوانان شرکت می‌کنیم شاید بازنده باشند، اما برای آینده مفید خواهد بود. طی چند روز آینده این موضوع نهایی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها