کد خبر: ۷۹۳۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
قائم مقام وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور قرآني، از خدمات بانک صادرات ايران در بيستمين نمايشگاه بين المللي قرآن کريم، تقدير به عمل آورد .

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، حميد محمدي قائم مقام وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور قرآني با اهداي لوح يادبودي از خدمات و حمايت هاي اين بانک در بيستمين نمايشگاه بين المللي قرآن کريم به سبب نصب و پشتيباني400 دستگاه کارتخوان ، صدور 5هزار و 600 بن کارت الکترونيکي و ارايه ديگر خدمات مالي در اين نمايشگاه تقدير کرد.

در بيستمين نمايشگاه بين المللي قرآن کريم، اين بانک نسبت به نصب و پشتيباني دستگاههاي  کارتخوان در غرفه هاي بخش فروش اقدام نموده که تعداد و مبالغ بالاي تراکنش هاي صورت گرفته، نشانگر رضايت غرفه داران و بازديد کنندگان اين نمايشگاه از خدمات بانکي ارايه شده است.

براين اساس اين بانک در راستاي توسعه خدمات نوين بانکي نسبت به راه اندازي غرفه جهت آموزش و ارايه مشاوره در خصوص اين نوع خدمات اقدام و همچنين با استقرار 2 دستگاه ATM و اختصاص 10 دستگاه تاکسي ون در راستاي تسهيل تردد بازديد کنندگان اقدام نموده بود .

گفتني است بيستمين نمايشگاه بين المللي قرآن کريم با حمايت اين بانک از تاريخ 25 تير ماه لغايت 24 مرداد ماه سال­جاري در مصلي بزرگ تهران برپا شده بود.

شايان ذکر است اين بانک در راستاي انجام تکاليف و رسالت هاي اجتماعي خود،  در 5 سال  اخير حامي نمايشگاه  بين المللي کتاب تهران که از آن به عنوان بزرگترين رويداد فرهنگي ياد مي شود، بوده که در اين زمينه مورد تقدير وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي قرار گرفت و تنديس ربع قرن جهاد فرهنگي را به پاس خدماتش در نمايشگاه کتاب دريافت نموده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها