کد خبر: ۷۹۲۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران معتقد است تيم‌ ملي در شرايط کنوني نياز به آرامش دارد.
منصور ابراهيم‌زاده در کنفرانس مطبوعاتي قبل از بازي فردا برابر پرسپوليس گفت: هر چه به اواسط مسابقات نزديک مي‌شويم حساسيت بازي‌ها بالاتر مي‌رود و ديدارها سخت‌تر مي‌شود چرا که تيم‌هاي بالايي براي حفظ جايگاه خود و تيم‌هاي پائيني براي حرکت به سمت بالاي جدول تلاش بيشتري مي‌کنند. اين سختي روي کيفيت بازي اثر مي‌گذارد.

به گزارش فارس،وي اضافه کرد: خيلي خوشحالم فردا به مصاف پرسپوليس مي‌رويم. پرسپوليس تيم بسيار خوبي و تماشاگران بسيار زيادي دارد که اين مسئله خود به خود ايجاد انگيزه مي‌کند. بايد تلاش کنيم ضمن حفظ انگيزه استرس را هم کم کنيم تا بازي بهتري انجام دهيم. در اين ديدار تنها سوشا مکاني را به دليل محروميت در اختيار نداريم. انشاءالله فردا بازي در خور ليگ برتر و فوتبال ايران ارائه کنيم و نشان دهيم بي‌جهت در صدر جدول قرار نگرفتيم.

ابراهيم‌زاده در پاسخ به اين سؤال که آيا مصدومان زياد پرسپوليس و جايگاه اين تيم در انتهاي جدول به نفع شما نيست اظهار داشت: هر تيم به چند بازيکن متکي نيست و نفرات ديگري دارد که بتوانند بازي کنند حتي ممکن است جوانان با انگيزه‌ جاي آنها قرار بگيرند و بتوانند بهتر کار کنند.

سرمربي نفت تهران تاکيد کرد: پرسپوليس به دليل استرس زيادي که به بازيکنانش وارد شده نتوانسته نتيجه بگيرد و در چنين جايگاهي قرار گرفته است. نمي‌توان منکر کيفيت و توان بازيکنان پرسپوليس شد؛ بازيکناني که به تنهايي مي‌توانند تاثيرگذار باشند و بايد گفت که بازي فرداي ما بسيار سخت است.

ابراهيم‌زاده در مورد اينکه برخي بازيکنان فصل پيش ذوب آهن در پرسپوليس بازي مي‌کنند و اين باعث شناخت بيشتر او از اين تيم مي‌شود،‌ اظهار داشت: اين نفرات با توجه به برنامه‌هايي که در ذوب آهن داشتيم بازي مي‌کردند و الان برنامه‌‌اي را اجرا مي‌کنند که پرسپوليس دارد. هنر بازيکن حرفه‌اي اين است که با تاکتيک‌ها و برنامه‌هاي مربي کنار بيايد اما ما برنامه‌ تيمي و کلي مقابل پرسپوليس داريم و بر اساس آن تنظيم کرديم که چطور بازي کنيم. بازيکنان جواني داريم که از انگيزه زيادي برخوردار هستند و بايد به آنها توجه کنيم و بر اساس تاکتيک‌ پرسپوليس برنامه ريزي کرديم.

ابراهيم زاده در پاسخ به اين سؤال که 13 مربي ليگ برتر به دليل عدم حضور در کنفرانس مطبوعاتي از سوي کميته انضباطي محروم شدند عنوان کرد: من نمي‌دانم منظور شما چيست اما اگر منظورتان اين است که موافق حضور من در تمامي کنفرانس‌هاي مطبوعاتي هستيد بايد بگويم واقعيت اين است که برخي از آن 13 مربي هم به دليل شرايط خاص نتوانستند در برخي کنفرانس‌ها شرکت کنند. وقتي براي انجام يک بازي به شهرستان سفر مي‌کنيد شايد در زمان مناسب نتوانيد برسيد و به همين دليل در کنفرانس مطبوعاتي شرکت نمي‌کنيد.

وي اضافه کرد: برخي هم دليل خودشان را داشتند که حاضر نشدند. هر شخص و هر ارگاني هدف خودش را دنبال مي‌کند. اولين مسئله نظم و انضباط است. در مسئوليتي که داريم بايد نظم داشته باشيم. اگر من سر تمرين دير بروم به بازيکنم نمي‌توانم بگويم اين کار را انجام بده و توقع داشته باشم او هم درست به وظيفه خود عمل کند. گاهي شده ما به شهرستان مي‌رويم اما به دليل خاص نتوانستيم در کنفرانس حضور پيدا کنيم و از مسئولان مجوز گرفتيم که يا برگزار نشده و يا جلسه را روز بعد برگزار کرده‌اند.

ابراهيم زاده در ادامه به سؤال خبرنگاري که در مورد تيم ملي پرسيد پاسخ نداد اما پس از اينکه با درخواست ساير خبرنگاران براي صحبت در مورد اين مسئله رو به رو شد گفت: تيم ملي هنوز شانس زيادي براي صعود مستقيم به جام جهاني دارد. در اين مقطع تيم ملي نياز به آرامش دارد نه جابجايي. با آرامش و برنامه ريزي مي‌توانيم جلو برويم.

ابراهيم‌زاده ادامه داد: سرمربي مي‌تواند انتقادها را هم گوش بدهد. همه براي رفتن به جام جهاني بايد کمک کنيم. بايد با اقتدار اين کار صورت گيرد و تنها نمي‌توان اين کار را کرد و مسلما تمام مردم و رسانه‌ها تأثيرگذارند. همين طور که بازيکنان بايد به وظايف خود خوب عمل کنند رسانه‌ها جايي که لازم است بايد کمک و در جايي که لازم است انتقاد کنند. قهر کردن نمي‌تواند کمکي کند هرچه رابطه نزديکتر و معقول تر باشد باعث موفقيت مي‌شود.

سرمربي پيشين تيم ملي گفت: همچنان شانس صعود مستقيم داريم. فاصله با صدر جدول تنها 3 امتياز است. 3 بازي در خانه داريم. بازي با قطر شرايط ويژه‌اي داشت. نبايد نگران باشيم، تيم ملي نياز به آرامش دارد. همه بايد به وظيفه خود عمل کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها