کد خبر: ۷۹۲۷۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
سرپرست سازمان ليگ از برگزاري جلسه خصوصي با کي‌روش خبر داد و گفت: درباره هماهنگي برنامه‌ مسابقات ليگ و تيم ملي براي حضور در بازي‌هاي غرب آسيا به توافق رسيديم.
غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، با بيان اينکه درباره هماهنگي برنامه مسابقات ليگ و برنامه حضور تيم ملي در بازي‌هاي غرب آسيا به نتيجه رسيده‌ است، اظهار کرد: ما جلسه خصوصي را با کي‌روش در اين باره داشتيم که او از برگزاري چنين جلسه خلوتي استقبال کرد. بنده و علي کاظمي از طرف سازمان ليگ و کي‌روش به همراه اميد نمازي در جلسه شرکت کرديم. پس از بررسي برنامه‌ها و ارزيابي شرايط تيم ملي و مسابقات ليگ، توانستيم برنامه‌ها را هماهنگ کنيم و از نتيجه‌اش تنها اين را مي‌توانم بگويم که برنامه ليگ در آن مقطع تغيير چنداني نخواهد کرد.

سرپرست سازمان ليگ در واکنش به اعتراض برخي مربيان از جمله علي دايي و امير قلعه‌نويي نسبت به جرايمي که بخاطر عدم حضور در نشست مطبوعاتي ليگ برايشان در نظر گرفته شده، اظهار کرد: همه مربيان ليگ عزيزان ما هستند اما قانون برتر از افراد است. همه بايد به قانون احترام بگذاريم. مصوبه الزام مربيان براي شرکت در نشست‌هاي خبري پيش و بعد از بازي‌هاي ليگ، پيش از آن که دايي يا قلعه‌نويي سرمربيگري تيمي را بپذيرند قانون شده است. به هر حال ما رسانه‌ها را جزو ارکان اصلي اين فوتبال دانسته و احترام به آنها را واجب مي‌دانيم.

بهروان بزرگ شدن بازيکنان را در گرو فعاليت رسانه‌ها دانست و افزود: رسانه‌ها بازوي توانمند فوتبال ما هستند. در بزرگ شدن بازيکنان، باشگاه ها و مربيان هرچقدر زحمت کشيده باشند اما نقش رسانه‌ها کمتر از آنها نيست. اگر رسانه نباشد بازيکنان و مربيان مطرح و بزرگ نمي‌شوند، پس ما ملزم هستيم به جايگاهي که رسانه‌ دارد احترام بگذاريم. ما به صورت کتبي به تمام باشگاه‌ها ابلاغ کرديم که سرمربيان‌شان بايد در نشست‌هاي پيش و بعد از مسابقات شرکت کنند.

وي در واکنش به اينکه دايي معتقد بود وقتي ساعت 21:30 روز قبل از مسابقه، از تهران به اصفهان رفته چطور مي‌توانسته در نشست پيش از بازي شرکت کند و از اين رو يک ريال هم بابت جريمه فوق نمي‌پردازد، به ايسنا گفت: اولا اينکه در سال‌هاي گذشته هم هميشه روز قبل از بازي‌ها جلسات هماهنگي برگزار مي‌شد. وقتي همه باشگاه‌ها از اين برنامه مطلع‌اند و در چنين جلساتي شرکت مي‌کنند، خب آيا باشگاه مربوطه نمي‌تواند دو بليط زودتر از بليت بازيکنان بگيرد تا نماينده‌اش در جلسه هماهنگي و سرمربي‌اش در نشست خبري شرکت کند؟ مگر آنها از اين قوانين اطلاعي ندارند؟ حالا يک وقتي بعضي پروازها با تاخير مواجه مي‌شود يا به دلايل غيرقابل پيش‌بيني ديگري سرمربي نمي‌تواند به نشست خبري برسد، در اين شرايط با يک تماس تلفني با سازمان ليگ يا باشگاه مربوطه قضيه را اطلاع داد و بخاطر عدم حضور در نشست پوزش خواست. ما شرايط مختلف را درک مي‌کنيم و باز اين تا حدي قابل پذيرش است. ضمن اينکه فدراسيون براي گرفتن جرايم راهکارهاي خودش را دارد.

سرپرست سازمان ليگ درباره تکليف برگزاري جام حذفي نيز خاطرنشان کرد: تکليف اين موضوع هم در جلسه اين هفته هيات رييسه فدراسيون نهايي مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها