کد خبر: ۷۹۲۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: مالک باشگاه علاقه زیادی به کشتی دارد و به همین دلیل با برنامه‌ریزی و برای کمک به کشتی وارد گود شدیم.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضور تیم کشتی آزاد داماش در لیگ برتر گفت: آقای قویدل، مالک باشگاه از کشتی لذت می‌برد و به صورت اختصاصی پیگیر مسائل کشتی است؛ حتی بیشتر از فوتبال. به همین دلیل اصرار داشت با تیمی قدرتمند در لیگ شرکت کنیم.

وی درباره انتخاب کادر فنی این تیم عنوان کرد: در جلسه‌ای با حضور آقای قویدل صحبت‌های مقدماتی را با منصور برزگر انجام دادیم و به توافق هم رسیده‌ایم. تا دوشنبه تکلیف تیم نهایی خواهد شد. برزگر اسوه کشتی است و می‌تواند کمک زیادی داشته باشد؛ تمام اختیارات را به وی سپرده‌ایم و همه کاره تیم است.

عابدینی درباره هدف این باشگاه از حضور در کشتی عنوان کرد: پیشنهاد دوستان این بود که از یکی از استان‌های کشتی‌خیز مانند خراسان، کرمانشاه و مازندران تیم بدهیم که در نهایت استان مازندران و شهر بابل انتخاب شد. برای کمک به کشی وارد گود شدیم.

مدیرعامل باشگاه داماش درباره اینکه محدودیتی از نظر بودجه ندارند، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی وارد شدیم و در سال‌های آینده به قهرمانی هم فکر می‌کنیم، اما هدفمان در سال اول قهرمانی نیست. پیشنهاد برزگر سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه است و هدف اصلی ما ساختارسازی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها