کد خبر: ۷۹۲۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با انتقاد از شکست شاگردان کی‌روش مقابل لبنان گفت که هیچ فرد عاقلی در این شرایط از تیم‌ ملی تعریف نمی‌کند.

حیدر بهاروند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس عنوان کرد: اوضاع تیم ملی با شکست مقابل لبنان خوب نیست. طبیعتا کسی هم در ایران نیست که از این وضعیت راضی باشد. هیچ آدم عاقلی اکنون از تیم ملی تعریف نمی کند و خودم هم یکی از منتقدان اصلی کی‌روش هستم.

وی افزود: به نظر من میانگین سنی تیم بالا است. بازیکنی که بالای 35 سال سن دارد و در همه سطحی بازی کرده چه انگیزه ای دارد؟ بازیکن تیم ملی باید ایثار داشته باشد. برخی بازیکنان فعلی فقط اسم هستند و در زمین کاری نمی کنند. تیم ملی گاهی از دقیقه 40 به بعد 10 نفره بازی می کند. هفته آینده احتمالا جلسه هیئت رئیسه فدراسیون را برگزار می کنیم و صحبت هایمان را انجام می دهیم.

بهاروند در خصوص اینکه این روزها خیلی از اهالی فوتبال انتقادهای تندی نسبت به کی‌روش داشته اند، گفت: انتقاد باید سازنده باشد. اگر بخواهیم سرمربی را برکنار کنیم فقط یکی دو ماه طول می کشد تا سرمربی جدید پیدا کنیم و در آخر هم می خواهد بگوید تیم را از ابتدا در اختیار نداشته است. زمانی که برانکو تیم ملی را به جام جهانی برد خیلی ها دنبال این بودند که دادکان سرمربی ایرانی را جایگزین او کند اما تحت تاثیر انتقادها قرار نگرفت و برانکو هم نتیجه گرفت.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد مطرح شدن نام قلعه نویی برای حضور در تیم ملی و زمزمه هایی مبنی بر حضور ایرانی در راس کادرفنی گفت: این بحث ها را کسانی مطرح می کنند که منافعی دارند. به هیچ وجه نمی شود تضمین داد اگر مربی ایرانی باشد تیم به جام جهانی می رود. برخی از مربیان ایرانی توانایی نشستن روی نیمکت را دارند اما برخی از این مربیان چون دنبال باندبازی در تیم ملی هستند کارشان خراب می شود.

بهاروند در ارتباط با اینکه کی‌روش در قبال انتقادها تهاجمی برخورد و ظاهرا او برای فدراسیون تعیین تکلیف می کند، به فارس گفت: این ما هستیم که باید برای او تعیین تکلیف کنیم. متاسفانه این روزها در تلویزیون شاهد هستیم که برخی از گوینده ها بدون اینکه از مسائل باخبر باشند مقصر این شکست را کفاشیان می دانند. اگر تیم ملی مقابل لبنان می بازد مگر کفاشیان مقصر است؟ باید بپذیریم فوتبال ایران دچار مشکل شده و باشگاه های ما هم این مشکل را دارند.

وی افزود: برخی از این مربیان باشگاهی که ادعای تیم ملی را دارند چرا نمی توانند تیم های باشگاهی خود را جمع کنند و اوضاع لیگ ما این است؟ هنوز از این لیگ یک مسابقه خوب و جذاب ندیده ایم. اگر مقابل لبنان یک تیم منسجم باشگاهی مثل سپاهان بازی می کرد این مسابقه را می برد اما تیم ملی نتوانست حتی مساوی هم بگیرد.

بهاروند در ادامه گفت و گو با فارس در ارتباط با وضعیت باشگاه گهر دورود گفت: قرار بود شورای شهر و شهرداری این تیم را تامین کنند و مبلغ 5 میلیارد تومان به این باشگاه بدهند اما متاسفانه حتی 20 درصد اولیه را هم نتوانستند تامین کنند.

وی گفت: از روز اول اعلام کردیم اگر کسی پا جلو می گذارد در وسط راه کنار نکشد و قرار بود این دو ارگان هم حمایت خود را ادامه دهند اما متاسفانه هنوز به تعهدات خود عمل نکرده اند. فکر می کنم با این وضعیت مشکلات مالی به این زودی حل نشود. همه تیم ها از امتیاز میزبانی خود استفاده می کنند اما گهر این امتیاز را هم ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها