کد خبر: ۷۹۱۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
دو خروس bbc در حمایت از فیلم اهانت به پیامبر اعظم(ص):
تزی که در سالهای اخیر از سوی اتاق فکرهای غربی با نمود بیشتری بر افکار عمومی جهان تحمیل می شود این است که ”مسلمانان، خشونت طلب و تروریست هستند. پس حتی اگر بدترین جنایت ها در حق آنان انجام شود، حق اعتراض ندارد. و خشونت طلبی آنها اینگونه اثبات می شود که اگر آنها را بکشند، به خاک آنها تجاوز کنند، ثروت های ملی آنها را غارت کنند، و به مقدساتشان اهانت نمایند، واکنش نشان می دهند!!“.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، به دنبال پخش فیلم موهن به ساحت پاک پیامبر رحمت (ص) که اعتراضات و خشم و آزردگی گسترده مسلمانان سراسر جهان را در پی داشت موضع گیری های متفاوتی را از تریبون های مختلف شاهد بودیم. تا جایی که برخی بازیگردانان سیاست کثیف امریکایی-صهیونیستی که خود عامل این جنایت و ظلم وقیحانه بودند، با مشاهده خشم امت اسلام، با آنان همزبان شده و روباه صفتانه این عمل شنیع را محکوم کردند. اما در این میان بوق های تبلیغاتی اسرائیل همچنان به جسارت های پیدا و پنهان خود ادامه می دهند و بر آتش این عمل ظالمانه می افزایند.



بی بی سی، در مقاله ای بدون اعتراض به ساخت و حمایت و پخش این فیلم اهانت آمیز، فقط و فقط خواستار اتمام اعتراضات مسلمانان در کشورهای مختلف شد. نویسنده این مقاله که نامی از او برده نشده با بحرانی نشان دادن اوضاع و غیر قابل کنترل توصیف کردن خشم مسلمانان، فضا را به قدری ملتهب تشریح می کند که گویی ظلم اول و آخر را خود مسلمانان مرتکب شده اند. در منطق بی بی سی، اهانت به پیامبر خدا آزاد و اعتراض به اهانت جرمی بس سنگین است. این در حالی است که خود این شبکه به موهن بودن این ویدئو معترف است اما آن را ناپسند نمی داند. تنها چیزی که برای آنها موضوعیت دارد تامین امنیت سفرا و کارمندان سفارت های امریکا و اسرائیل در کشورهای اسلامی است.

عدالت از نوع بی بی سی یعنی یک مسلمان حتی حق اعتراض و تظاهرات در کشور خود را نیز ندارد.

تزی که در سالهای اخیر از سوی اتاق فکرهای غربی با نمود بیشتری بر افکار عمومی جهان تحمیل می شود این است که ”مسلمانان، خشونت طلب و تروریست هستند. پس حتی اگر بدترین جنایت ها در حق آنان انجام شود، حق اعتراض ندارد. و خشونت طلبی آنها اینگونه اثبات می شود که اگر آنها را بکشند، به خاک آنها تجاوز کنند، ثروت های ملی آنها را غارت کنند، و به مقدساتشان اهانت نمایند، واکنش نشان می دهند!!".

کشتار مسلمین در عراق، افغانستان، پاکستان، یمن، میانمار، بوسنی و هرزگوین، و جای جای کره خاکی در ادوار تاریخی مختلف هیچگاه باعث نشد غرب موضع قاطعی در برابر اسلام ستیزی و مسلمان آزاری اتخاذ کند؛ چه این اعمال خواسته و مراد خود آنان بوده است. اما متاسفانه اینان با توهین به شعور میلیاردها انسان، هربار خود را مدافع حقوق بشر معرفی کرده و عملی که خود باعث آن بوده اند را محکوم می نمایند تا به خیال خام خود، افکار عمومی را فریب دهند؛ غافل از اینکه این پوستین گوسفند، مدتهاست که از شانه گرگ به زمین افتاده است.

همزمانی تقریبی پخش این فیلم با سالگرد واقعه یازده سپتامبر که نقطه عطفی در رویکرد سران استکبار و رسانه ها با جوامع اسلامی و شروع موج عظیم اسلام هراسی در کشورهای غربی بود نیز نکته ای تامل برانگیز است.

گویی غرب با محاسبات غلط خود گمان کرده بود یادآوری واقعه ای که رسانه ها تمام سعی خود را کردند تا از آن سوء استفاده کرده و اسلام را متهم اصلی بنامند، موجب اقبال عمومی نسبت به پخش فیلم جسارت آمیز خواهد شد. اگر به خاطر داشته باشید القای مسلمان بودن عاملین جنایت یازده سپتامبر نقشه ی کثیفی بود که اگرچه کشتارهای زیادی را درپی داشت اما به لطف خدا و برخلاف نقشه های شوم دشمنان اسلام، گرایش به آخرین و کامل ترین دین الهی را گسترش داد. این واقعیتی است که دشمنان دین خدا هرگز از آن عبرت نگرفتند.

 این بار نیز ان شاء الله این واقعه غمبار و تاسف برانگیز به فرصتی برای معرفی پیامبر رحمت که درود خدا بر او باد خواهد شد. و ما باز هم خداوند رحمان را سپاسگذاریم که دشمنانمان را از میان حمقاء برگزید.

منبع خبر:



http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-19608730
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۵
۱
ان شا الله خداوند در وقت مقتضی شیاطین را به سزای اعمالشن خواهد رساند.مسلمین باید بیدار باشند.
پاسخ
حامد عظیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۳
۱
حمایت غرب که نمودش در رسانه هایی مثل بی بی سی می باشد، از جریان سلفی(وهابیت) و اسلام سکولاریستی پارادوکس بزرگی است که با حمایت از توهین ها به اسلام عامل تعجب از این تضاد های دیوانه وار است.
هشیاری امت اسلامی لازمه مواجهه صحیح با غرب می باشد.
پاسخ
زهرا کاشی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
نماد هشیاری امت(!) را می توان در به قتل رساندن سفیر آمریکا در لیبی دید ...
من به این حادثه مشکوکم.
باید نقش جریان سلفی در این حادثه روشن شود.
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۳
۱
بی بی سی سرگیجه های بعد از مشت پولادین عدم تعهد را سپری می کند و خزعبلات می بافد.
منتظر ضربه ذوالفقاری موج سوم بیداری اسلامی باشد ...

الا ان نصرالله قریب
پاسخ
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۳
۱
بی بی سی سرگیجه های بعد از مشت پولادین عدم تعهد را سپری می کند و خزعبلات می بافد.
منتظر ضربه ذوالفقاری موج سوم بیداری اسلامی باشد ...

الا ان نصرالله قریب
پاسخ
دوست BBC
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۱
۵
کل صدا و سیما به اندازه یک شبکه بی بی سی فعال نیست، حرف مفت نزنید خواهشاً و با بزرگتر از خود پنجه نیندازید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
از فهم شعور پایینت معلومه که دوست بی بی سی هستی چون دوستان بی بی سی عقلهای اکبند دارند عقل وفهم تعطیل
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
آقای دوست BBC آقای دشمن لطفا
خخخخخخخخخخففففففففففهههههههههه فهمیدی خفه
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۰
۱
تلاش بی بی سی به اندازه ضعف دشمنان ایران و اسلامه و به اندازه دشمنی اسراییل اشغالگر با تمامیت ایران.
مرگ بر اسراییل
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها