کد خبر: ۷۹۱۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
مسئول واحد بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی گفت: اکنون سران کفر شاهد هستند که بی‌حرمتی آنها به ساحت پیامبر اعظم(ص) نتیجه‌ای جز اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان نداشته، اتحادی که می‌توان آن را 9دی جهان اسلام نامید.

به گزارش 598 به نقل از فارس،اکبر سهرابی مسئول واحد بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با بیان اینکه صهیونیسم جهانی برای ترسیم نقشه ژئوپلیتیک موردنظر خود و همچنین تغییر ذهنیت غربی‌ها مطابق با اهداف خودش نیاز به یک تئاتر خیابانی بزرگ و متعاقبا یک عملیات روانی کلان داشت، گفت: با توجه به پیشروی زیاد اسلام در جهان، صهیونیست‌ها چاره‌ای جز اجرای پروژه اسلام‌هراسی نداشتند و آنقدر این کار برای آنها ضروری بود که سبب شد هزینه کلانی صرف آن کنند.

وی با اشاره به حادثه 11 سپتامبر تصریح کرد: در واقع طرح‌ریزی و فضاسازی آنان بر این بود که پس از آن واقعه نباید مسلمانان زندگی راحتی داشته باشند؛ غربی‌ها با شعار نابودی تروریسم وارد عمل شدند ولی در عمل مردم مسلمان بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند.

سهرابی با بیان اینکه پس از 11 سال جنگ و خونریزی شکست‌خورده واقعی آمریکا و صهیونیست جهانی است، گفت: امروز علاوه بر اینکه هیمنه آمریکا به کلی فرو ریخته و تمامی هم‌پیمانان خود را نیز از دست داده است، منزوی شده؛ البته مردم آمریکا نیز اعتماد خود را به دولتمردانشان از دست داده و آنها را دروغگویان بزرگ می‌خوانند.

مسئول واحد بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: کشورهای مکار غربی امروزه آنچنان خوار و زبون شدند که حتی قادر به کنترل شرایط داخلی خود نیز نیستند.

وی ادامه داد: بر اساس ادله دروغ و صحنه‌سازی بودن جریان 11 سپتامبر بر همه آشکار و مسلم است اما اگر که این قضیه حقیقت هم داشته باشد و تروریست‌ها عامل آن بوده باشند چیزی جز ضعف و ناکارآمدی آمریکا را به اثبات نمی‌رسانند.

سهرابی با بیان اینکه چگونه کشوری که در مقابل 19 نفر درمانده شده و نتوانسته امنیت شهروندان خود را حفظ کند می‌تواند امنیت جهانی را برقرار سازد، تصریح کرد: با توجه به اقدامات موهن اسلام‌ستیزانه و بی‌حرمتی به اعتقادات مسلمانان مخصوصا در سال‌های اخیر، تمامی ملت‌ها باید در مقابل عاملان آن علی‌الخصوص کشیش روانی آمریکایی پیشتازی کرده و مسلمانان نیز باید به وظیفه شرعی خود در این باره عمل کنند.

مسئول واحد بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تقدیر از خیزش مقدس مسلمانان جهان در اعتراض به توهین بی‌سابقه به ساحت نبی اکرم(ص)، اظهار داشت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا جنایتکار پس از تودهنی محکمی که از مسلمانان در جنبش بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی خورد، سعی در کوچک کردن اسلام دارد اما این عمل آنها همچون تلاش نادانی برای خاموش کردن خورشید است.

وی در پایان گفت: اکنون سران کفر شاهد هستند که این بی‌شرمی نتیجه‌ای جز اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان نداشته، اتحادی که می‌توان آن را 9دی جهان اسلام نامید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها