کد خبر: ۷۹۱۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
باخت مقابل لبنان باعث شده تا دوباره بحث های قدیمی مطرح شود؛ اگر چه فدراسیون فوتبال تا اینجای کار مقابل این حرف و حدیث ها مقاومت کرده و مسوولان فدراسیون می گویند نه قرار است امیر قلعه نویی بیاید و نه علی کفاشیان استعفا بدهد.
به گزارش 598 به نقل از بولتن نیوز، چند روز قبل از برگزاری بازی با لبنان خبرهایی از وزارت ورزش و جوانان منتشر شد با این محور که به علی کفاشیان گفته شده اگر تیم ملی در این دیدارنتیجه نگیرد، او و همکارانش باید استعفا بدهند.

ابتدا این خبر را جدی نگرفتیم، چون مدت هاست که به هر بهانه ای موضوع استعفای کفاشیان مطرح می شود اما وقتی نگرانی در صورت مسوولان فدراسیون دیده شد و حتی دبیر کل فدراسیون با نگرانی تاکید کرد که باید هر طور شده در بازی با لبنان پیروز باشیم، مشخص شد که این خبرها خیلی هم بی اساس نیستند تا جاییکه حتی شنیدیم ، علی کفاشیان در گفت و گویی با کروش، او را متوجه حساسیت های این دیدار کرده است.



البته حساسیت های این بازی به همین جا ختم نشد. چند روز پیش از بازی تیم ملی مقابل لبنان خبر دیگری هم از زبان بعضی از نزدیکان رسانه ای امیر قلعه نویی شنیده شد، مبنی بر اینکه در صورت باخت تیم ملی، او جایگزین کروش می شود اگر چه از همان روزها هم می شد حدس زد که این خبر از کجا نشات می گیرد؟!

این دو بحث در کنار توصیه هایی که از سوی نهاد بالادستی به فدراسیون فوتبال شد، این بازی را بیش از پیش حساس کرد تا جاییکه مسوولان توصیه هایی، هم به سرمربی تیم ملی و هم به بازیکنان در ارتباط با حساسیت های بازی داشتند اما درنهایت اتفاقی افتاد که نباید می افتاد و در این فضا است که می بینیم دوباره بحث ضرورت استعفای مدیران فدراسیون و حتی یافتن جایگزینی برای کارلوس کروش مطرح شده است.



البته پیگیری های ما تا این لحظه که این مطلب منتشر می شود، حکایت از این دارد که مدیران فدراسیون فوتبال قصد استعفا ندارند آنهم با این استدلال که « مگر ما کوتاهی کرده ایم!»
در ارتباط با موضوع امیر قلعه نویی هم مدیران فدراسیون می گویند می دانیم این موضوع از کجا آب می خورد بنابراین بچه نیستیم که گول این بازی ها را بخوریم!



این دو واکنش در نهایت ما را به این می رساند که فدراسیون فوتبال بر سیاست مقاومتی که چند ماهیست پیش گرفته، همچنان تکیه دارد و نمی خواهد مقابل فشارهای بیرونی تسلیم شود اگر چه این بار قضیه کمی فرق می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها