کد خبر: ۷۸۹۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
رئیس یک حزب لبنانی در واکنش به فراخوان امیر قطر برای برگزاری کنفرانسی با عنوان"بازیابی پولهای غارت شده" در یک بیانیه شدیداللحن خطاب به وی گفت دزدتر و غارتگر از تو کسی نیست و ملت روزی تو را محاکمه خواهند کرد.
به گزارش 598 به نقل از العالم، "وئام وهاب" رئیس حزب "توحید عربی" لبنان در بخشی از بیانیه خود این پرسش را مطرح کرد که آیا شیخ حمد می ‌تواند درباره سرمایه گذاری‌های میلیاردی خود و نخست وزیرش در خارج برای ساخت ده‌ها کاخ در سراسر جهان اطلاع رسانی کند؟ آیا این مبالغ هدایای مردم قطر [به آنها] است یا این "شیخ فرخنده" ثروت مردم کشورش را غارت کرده است."

وی با اشاره به وجود "میلیونها گرسنه" در کشورهای مختلف عربی می‌افزاید:" نخستین کسی که باید به عنوان غارتگر در جهان عرب محاکمه شود شخص شیخ حمد، به عنوان معلم غارتگران، است.
 
این وزیر سابق لبنانی خطاب به امیر قطر نوشته است :" می ‌توانی هر تعداد کنفرانس را که می ‌خواهی برگزار کنی و هر دروغی را به مردم بگویی؛ این امت، اما با وجود حمایت آمریکایی‌ها از تو، روزی به حسابت خواهند رسید و زمانی که اختیارات توطئه آمیزت پایان یابد بیرونت خواهند انداخت.
 
رئیس حزب توحید عربی لبنان با اشاره به اقدام امیر فعلی قطر در کودتا علیه پدرش تاکید کرد: " بزگترین سرقت در عالم هستی آن است که انسان به غارت خانواده و پدر خویش اقدام کند."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد خاوری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۱
۱
اختیار دارید .... پس ما چی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها