کد خبر: ۷۸۹۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
گلچینی از نظرات مربیان و کارشناسان وطنی درباره عملکرد کی روش و تیم ملی
به گزارش 598 به نقل ازگل ، انتقادات مربیان و کارشناسان فوتبال از کارلوس کی روش بعد از شکست تیم ملی مقابل لبنان به اوج خود رسیده است و برخی از آنها نظرات عجیبی در حد اخراج کی روش نیز بیان کرده اند. منتخبی از نظرات این کارشناسان از این قرار است:

منصور پورحیدری: کفاشیان همین امروز کی روش را برکنار کند/ با کی روش به جام جهانی نخواهیم رفت/ تفکرات او به درد فوتبال ما نمی خورد.

محمد احمدزاده: تیم ملی مریض است، کی روش دستیار یک مربی ایرانی شود.

محمد مایلی کهن: باید خیلی قاطعانه و منطقی و نه با دعوا با کی‌روش صحبت کرد و اشتباهاتش را به او گوشزد کنیم. اگر قرار است یک ایرانی سرمربی شود، باید این تیم را به عاشق‌ها داد نه کاسب‌ها /ما هم قبول داریم که کی‌روش مربی بزرگی است اما ایشان هر زمان که به عنوان نفر اول کار کرده است، چه در تیم ملی پرتغال و چه در تیم رئال مادرید کارنامه موفقی نداشته است اما در تیم منچستریونایتد به عنوان دستیار "آلکس فرگوسن" موفق بوده است، آنهم فقط به این خاطر که یکی به نام فرگوسن کنارش بوده است که نوع عملکرد و رفتارش باعث شده همه به او اعتماد داشته باشند.

اکبر میثاقیان: درست است که کی‌روش در تصمیمات خود مرتکب اشتباهاتی شده است، اما من اعتقاد دارم که در شرایط فعلی برکناری کی‌روش کمکی به تیم ملی فوتبال نخواهد کرد، ضمن اینکه در شرایط فعلی جایگزین مناسبی نیز برای وی وجود ندارد.

میرشاد ماجدی: دستپخت پرتغالی کی روش به جای ایرانی ها به مذاق عرب ها خوش می آید/ ما کی‌روش را آورده‌ایم که کاری انجام دهد که مربیان دیگر نمی‌توانند انجام دهند اما او با همین تفکرات کار می‌کند. در زمان قلعه‌نویی تیم ما از لحاظ سرعت تیمی و مسائل دیگر خیلی بهتر کار می‌کرد.

مهدی پاشازاده: اگر به جام جهانی نرویم باید ۴ سال انتظار بکشیم. اگر این اتفاق بیفتد کی‌روش پولش را می‌گیرد و چمدانش را می‌بندد و می‌رود اما ما ایرانی‌ها هستیم که دچار مشکل می‌شویم.

قاسم پناهگر: در حال تبدیل شدن به تیم درجه ۳ آسیا هستیم/ کی‌روش یک مربی دنیا دیده است اما از بازیکنانی استفاده می‌کند که فقط اسم دارند و کارایی لازم را ندارند.

پرویز مظلومی: میانگین سنی تیم ملی بالا است و همین مسئله شور و نشاط را از ما گرفته است/ باید یک رنسانس در تیم ملی ایجاد شود اما از یک طرف دیگر باید قبول کنیم که مقطع حساس است و تغییر همه نیروها نوعی ریسک به حساب می‌آید.

ابراهیم قاسم پور: کی روش روی نام ها تاکید دارد و از بازیکنان ناآماده استفاده می کند.

حمید استیلی: در حمله خوب بودیم و در دفاع بد/ کی‌روش باید به فکر چاره‌ای باشد تا تیم ملی ما را از این شرایط خارج کند.

محمد پنجعلی: تیم ملی برنامه ای ندارد/ کی‌روش تقصیری ندارد. او مربی بزرگی است اما در سیستمی که ما داریم نمی‌تواند بازدهی داشته باشد،چرا که بستر برای فعالیت مربی حرفه‌ای در ایران فراهم نیست.

ابراهیم آشتیانی: کی‌روش مقصر نیست. لیگ ما روز به روز ضعیف‌تر می‌شود. مدیرانی که اینکاره نیستند به فوتبال ما ضربه می‌زنند. این همه پول هزینه می‌شود و باشگاه‌ها هیچکدام پاسخگو نیستند. کی‌روش باید افشاگری کند و باید بگوید لیگ ما ضعیف است و دستورالعملی بنیادی به باشگاه‌ها ارائه کند. البته او دلش نمی‌سوزد چرا که یک خارجی است. کی‌روش مثل من نیست که وقتی ببیند لبنانی که ۷،۸ گل به آن می‌زدیم الان یک بر صفر ما را می‌برد، جگرش بسوزد.

بیژن ذوالفقارنسب: تغییر و تحول در کار فنی تیم ملی نتیجه عکس ندارد اما برای فوتبال ما پر هزینه خواهد بود. قراردادهای مربیانی چون "کارلوس کی‌روش" منظم و معتبر است و هر زمان که فدراسیون فوتبال بخواهد یکطرفه به همکاری با او پایان دهد، هزینه‌های زیادی متوجه ما خواهد شد. به این خاطر من به شخصه موافق ایجاد تغییر در تیم ملی نیستم.

فریدون معینی: تغییرات فکری، تاکتیکی و ساختار تیمی می تواند به تیم ملی کمک کند تا به شرایط مورد نظر اهالی فوتبال دوستان و هواداران فوتبال برگردد. قطعا تیم ملی می‌تواند با تغییرات مفید به جایگاه واقعی اش بازگردد. امروز زمان تخریب نیست. باید مشکلات را منطقی برطرف کرد تا روحیه و انگیزه به تیم ملی برگردد.

امیر قلعه نوعی: تیم ملی به آرامش نیاز دارد/ درباره مسائل فنی تیم ملی صحبت نمی کنم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها