کد خبر: ۷۸۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۲ دی ۱۳۸۹

بورد خبري كانون كفاي دانشگاه سيستان و بلوچستان براي چندمين بار پياپي توسط مخالفان مورد هجوم قرار گرفت.

به گزارش زاهدان پرس، دبير سياسي كانون كفا در اینباره، اظهار داشت‌: کانون کفا وابسته به دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه سيستان و بلوچستان متشکل از واحدهاي سياسي، فرهنگي، نشريه، رايانه و روابط عمومي است و مي توان به جرئت ادعا کرد اين كانون فعالترين تشکل دانشجويي دانشگاه سيستان و بلوچستان است.

وي که با خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» در زاهدان در گفت‌وگو می کرد، افزود ‌: بردهاي سياسي- اجتماعي کانون کفا از ترم گذشته با هدف مطلع ساختن دانشجويان از مهمترين اخبار روز، فعاليت خود را آغاز کرده است و اخبار آن در روزهاي شنبه و سه شنبه هر هفته به روز مي شود که با استقبال گسترده دانشجويان همراه شده است.

دبير سياسي كانون كفا با اشاره به اينکه اخبار اين برد، از حدود 30 سايت خبري تهيه شده است و افراد زيادي بر روي تهيه اين اخبار كار مي كنند، افزود: مواضع روشنگرانه اين برد به مذاق برخي خوش نيامده و باعث شده تا  بارها و بارها شيشه هاي اين بردها شکسته شود که آخرين بار مربوط به امروز است.

وي با بيان اينكه اين عمل احمقانه در حالي صورت گرفته که در اين برد سه کانال ارتباطي تلفن همراه، ايميل و وبلاگ، براي انعکاس نظرات مخالف در نظر گرفته شده است، گفت: تصور اين افراد اينست که با چنين اعمال بچه گانه اي مي توانند فعاليت اين برد و مواضع کانون کفا را تحت تاثير قرار دهند.

دبير سياسي كانون كفا تصريح كرد‌: بايد به اين قليل افراد معلوم الحال گفته شود كه اعضاي كانون كفا نه تنها از مواضع خود حتي يک قدم عقب نشيني نخواهند كرد، بلکه با اين اقدامات، به اثر گذاري کار خود پي برده و با جديت و انگيزه بيشتري به فعاليت خود ادامه خواهند داد.

وي در پايان گفت‌: به گوش اين معدود افراد مي رسانيم، به جاي اعمال دور از شان دانشجويي، مطالب منطقي، علمي و مستند خود را (در صورت دارا بودن!!!) براي ما ارسال کنند تا در محيط علمي دانشگاه به بحث بنشينيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها