کد خبر: ۷۸۶۶۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۲۱ شهريور ۱۳۹۱

محمدرضا داورزني در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: روز گذشته مذاکرات خوبي با خوليو ولاسکو براي تمديد قراردادش داشتيم و قرار شد برنامه ها و شرايط خودمان را براي او ايميل کنيم تا نظر نهايي اش را بدهد.

وي افزود: براي حضوري موفق در ليگ جهاني نياز داريم که با هم هماهنگ شويم. با او به تفاهمات اوليه رسيده ايم. قرارداد ولاسکو در پايان ماه سپتامبر به اتمام مي رسد و ما سعي مي کنيم تا پيش از پايان اين مدت، موضوع تمديد قرارداد را نهايي کنيم.

داورزني درباره سفر سرمربي تيم ملي به کشورش گفت: ولاسکو در زمان برگزاري مرحله پلي آف ليگ برتر به ايران بازمي گردد و تا آن زمان اگر اردويي براي تيم ملي در نظر داشته باشيم يا تورنمنت چند جانبه اي برگزار شود، مطمئنا سرمربي تيم ملي به ايران بازخواهد گشت.

وي تاکيد کرد: ما نمي توانيم از يک مربي در اين سطح بخواهيم شش ماه در ايران بماند که فقط مسابقات ليگ برتر را تماشا کند. در سال گذشته هم هرگاه به ولاسکو نياز داشتيم او در ايران حضور داشت و فيلم تمام مسابقات ليگ برتر را نيز تماشا کرد. همان طور که ما شرايطي براي عقد قراداد داريم او هم شرايطي دارد و يکي از شرايطش عدم حضور مداوم در ايران است.

رييس فدراسيون واليبال ادامه داد: بدون شک ولاسکو امسال هم تمام مسابقات ليگ برتر را مي بيند و هرگاه تيم ملي برنامه اي داشته باشد در ايران حضور خواهد داشت. بايد به تفاهماتي برسيم که هم به برنامه هاي او و هم به اهداف فدراسيون لطمه اي وارد نشود.

وي درباره رقم قرارداد جديد فدراسيون واليبال با خوليو ولاسکو گفت: فکر نمي کنم مبلغ قرارداد جديد ما با قبل فرق زيادي داشته باشد اما بايد اين نکته را هم بپذيريم که براي بالا رفتن از سطح قهرماني آسيا و حضور در ليگ جهاني به سطح موفقيت در ليگ جهاني، بايد حجم کار خود را نيز بالا ببريم و بيشتر هزينه کنيم.

داورزني گفت: تيم ملي واليبال ايران چند هدف در پيش دارد. حفظ قهرماني آسيا در سال 2013، صعود به مسابقات قهرماني جهان در سال 2014 و درخشش در بازي هاي آسيايي 2014 اينچئون کره جنوبي اهداف پيش روي تيم ملي هستند و بايد براي موفقيت در اين رقابت ها برنامه ريزي کنيم و در اين راه فدراسيون خواهان حفظ خوليو ولاسکو است.

وي درباره برخي بي نظمي ها در برگزاي مسابقات زيرگروه ليگ جهاني در تهران گفت: بايد وضعيت برگزاري اين رقابت ها را آسيب شناسي کنيم و مشکلات موجود را شناسايي کنيم تا با برنامه ريزي، اين شرايط در رقابت هاي ليگ جهاني تکرار نشود.

رييس فدراسيون واليبال درباره امکان حضور خانم ها در رقابت هاي آينده نيز گفت: اميدوارم مسئولين بالادستي درباره اين موضوع فکري جدي کنند. از نمايندگان مجلس و مسئولين نيروي انتظامي، وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان مي خواهم براي حل اين مشکل همکاري کنند. اين تصميمات در حوزه اختيارات فدراسيون نيست و بايد با کمک ديگران، براي حل اين مشکل تدبيري بينديشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها