کد خبر: ۷۸۶۳۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
در توطئه جدید رژیم ضداسلامی باکو مسابقه مبتذل انتخاب زیباترین دختر عریان کشورهای به اصطلاح متمدن جهان با حضور نمایندگان 24 کشور در جمهوری آذربایجان برگزار می شود. شرایط برگزاری این مسابقات به نحوی است که در صورت برگزاری آن در باکو، غیرت و ناموس اهالی دیندار و غیور آذربایجان لگدمال خواهد شد.
به گزارش 598 به نقل از بولتن ، در این مسابقه دختران جوان ۱۶ الی ۲۸ ساله ای که قدی بیش از ۱۷۰ سانتی متر داشته و مجرد باشند، با نمایش اندام خود در لباس های مختلف به رقابت خواهند پرداخت تا هیئت داوران از بین ایشان زیباترین دختر عریان جهان را انتخاب نماید.

امسال در این مسابقات كشورهایی همچون تركیه، آلبانی، تونس، قبرس، اسپانیا، گرجستان، اوكراین، روسیه، ازبكستان، اسرائیل، قرقیزستان، قزاقستان و... شركت خواهند كرد كه در مجموع كلی ۲۴ كشور در این دوره از مسابقات حاضر خواهند بود.

برنامه ی مسابقات بدین صورت است كه در روز اول تمامی حاضرین با لباس های محلی خود در جایگاه مخصوص قرار خواهند گرفت. روزهای بعد، مسابقه در بخش لباس شب، لباس عروس، لباس تشریفات و لباس ورزشی و شنا انجام خواهد گرفت. بگفته ی مسئولین امر؛ تصمیم بر آنست که مسابقات امسال كمی متفاوت تر!؟ از سالهای گذشته باشد.
مسئول مسابقات "كمال جنت ایچتند" رهبر سازمان سی اف سی است. "فرید باقراف" رئیس كمیته ی تشكیلات، چنگیزآشكین، دستیار و پرویز عظیم اف، تهیه كننده است.



این مسابقه با حمایت رژیم ضداسلامی باکو و به اسپانسری شركت رادیو تلویزیون آزاد آذربایجان و سازمان سی اف سی (CFC) برگزار می شود.

مرحله نخست برگزاری این مسابقه غربی و ضداسلامی ۲۵ جولای، همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان برگزار شد و مرحله نهایی این دوره از مسابقات (با حضور تمامی شرکت کنندگان از کشورهای مختلف) ۱۲ الی ۲۲ سپتامبر۲۲ (شهریور تا ۱ مهر) در پارك آبی نوخان آكوا (Novxanı Aqua) برگزار و فینال آن در ۲۲ سپتامبر در کاخ حیدر علی اف برگزار می شود.
خبر برگزاری این مسابقه آن هم در ماه مبارک رمضان مردم غیور و دیندار جمهوری آذربایجان را خشمگین نموده و در این میان برخی شخصیتهای آذری از جمله الدنیز قلی اف رئیس روشنفکران جمهوری آذربایجان، برگزاری این مسابقات در ماه رمضان را به شدت محکوم نمود و افزود: برگزاری چنین مراسم هایی در ماه مبارک رمضان تصادفی نیست، برگزاری مسابقه آواز در قبله و مسابقه زیبایی و این تیپ برنامه ها، هدفی جز دور ساختن مردم از معنویت و ارزش های انسانی و اسلامی ندارد.
شرایط برگزاری این مسابقات به نحوی است که در صورت برگزاری آن در باکو، غیرت و ناموس اهالی دیندار و غیور آذربایجان لگدمال خواهد شد.
دولت دیکتاتور باکو با درک این موضوع و تجربه ناکامی اش در برگزاری رژه همجنس گرایان در حاشیه مسابقات مبتذل یوروویژن (که با اعتراضات گسترده مردم دیندار جمهوری آذربایجان و کشورهای مختلف اسلامی مواجه گشته و ناگزیر به لغو آن شد) سعی نموده است با نامگذاری عنوان این مسابقات به نام مسابقه متمدن ترین و بافرهنگ ترین زن جهان، افکار عمومی مردم مسلمان و غیور آذربایجان را منحرف نماید. مسابقه ای که در آن دختران جوان و نوجوان ۱۶-۲۸ ساله برای برگزیده شدن، اندام خود را در مقابل دوربین های شبکه های مبتذل غربی به نمایش خواهند گذاشت.

برخلاف تبلیغات گسترده ای که رسانه های آذربایجان در جریان برگزاری مسابقات یوروویژن داشتند، اینبار رسانه های آذری از ترس شکل گیری اعتراضات گسترده مردم مسلمان آذربایجان این مسابقات کاملا ضداسلامی را با احتیاط پوشش می دهند. به نحوی که شبکه تلویزیونی دولتی آینس آذربایجان در پوشش خبری این مسابقه ضمن تحریف عنوان آن به مسابقه متمدن ترین زن جهان، حتی یک تصویر هم از روند برگزاری مسابقات پخش نکرد.

چندی پیش یکی از شرکت کنندگان در مرحله انتخابی زیباترین دختر عریان آذربایجان در گفتگو با رسانه ها از فساد گسترده مجریان برگزاری کننده این مسابقه خبر داد و گفت: مسئولین برگزاری کننده این مسابقات از وی ۴۰ هزار مانات رشوه گرفته بودند که وی را بعنوان زیباترین دختر عریان آذربایجان انتخاب کنند ولی گویا حاکمیت آذربایجان با پرداخت چندین برابر این مبلغ به برگزار کنندگان مسابقه از ایشان خواسته بودند برای ترویج فرهنگ بی بند و باری در بین دختران نوجوان دختر کم سن و سالتری را برگزینند.

یکی دیگر از شرکت کنندگان نیز به موضوع درخواست غیر اخلاقی یکی از داوران از وی اشاره کرده می گوید: چون به درخواست نامشروع وی تن نداده، از دور مسابقات حذف شده است.

در این مسابقه افرادی بعنوان راهنما در کنار شرکت کنندگان بودند و از ایشان می خواستند که اندام خود را به نحوی که می گویند برای بازدیدکنندگان در معرض نمایش قرار دهند، اما در این میان برخی از شرکت کنندگان به دلیل شرم از نمایش آن قسمت از اندام خود از ادامه مسابقه انصراف می دادند.

موضوعی که روشن است تلاش برگزار کنندگان این مسابقه در جهت ترویج فرهنگ بی بند و باری در بین دختران جوان و نوجوان آذربایجان و از بین بردن پرده شرم و حیا در بین مردم مسلمان این کشور است، توطئه ای که رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای غربی چندین سال است با هدف اسلام ستیزی در دستور کار خود قرار داده اند و به این منظور بودجه های میلیاردی تخصیص داده و چندین شبکه تلویزیونی مستهجن را راه اندازی نموده اند.

دولت ضداسلامی باکو که چندیست سر در آخور رژیم صهیونیستی گشته، برنامه های دیکته شده این رژیم را در جهت از میان برداشتن اسلام و مظاهیر اسلامی همچون حجاب در دستور کار خود قرار داده است، گویا از سرنوشت حاکمان دیکتاتور تونس، مصر، لیبی و یمن بی اطلاع است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۶
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
۲۷
۷۲
دوست دارن اینجوری باشن به کسی ربطی نداره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۱ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۱
مردمش دوست ندارن دیکتاتوری که بالاسرشونه با حمایت امثال تو داره از این گثافت کاریها میکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۹ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۱
۲۷
۱۷
ناشناس بیغیرت ناسلامتی اسم مسلمان رایدک میکشند
پاسخ
کسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۱
۲۱
۲۹
کسی در خارج کشور به شما میگه چرا اینقدر دورغ میگید،اختلاس می کنید؟به شما چه؟تو اون کشور آزادیه هر کی بخواد نمازشو میخونه هرکی هم بخواد میره دنبال همچین کارایی.آزادی یعنی عدم محدودیت در انتخاب
پاسخ
عزیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
دین و قانون یعنی محدودیت
بدون محدودیت فقط در جنگل جاری و ساری است.
افشین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۲۶ آبان ۱۳۹۳
پس معنی امر به معروف چی میشه ؟
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۷
۱۱
چه آزادی؟این آزادی که اسارت شیطانه!!!
پاسخ
سمن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۱
۱
واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند ...چون به خلوت میروند هم این و هم آن میکنند ....(حافظ) به شما چه تو اون کشور چی میگذره ؟؟اونجا یه کشور آزاده هم مسلمون داره هم مسیحی . هم با حجاب هم بی حجاب . هر کی میخواد با حجابه هر کی نمیخواد بی حجابه شما به فکر مملکت خودتون باشید هر لحظه روزه و وعظ و خطبه و ... بعد اختلاسهای آنچنانی . خودتونو درست کنید مردم مُردن . به فکر مردم خودتون باشید . کار شما خوبه حجابو اجباری کردین جوونا همه از دین فراری هستن . چون از نظر جوونا دین یعنی اجباری که به اونا تحمیل کردین .بیچاره اگه کسی لباس رنگی بپوشه تو خیابون پدرشو در میارین .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۴
۱۵
باز صحبت از برهنگی زنان شد یک عده حمایت کردند!!! بیمارید به خدا. برید روانکاو، مشکل اخلاقی و جنسی دارید. وگرنه برهنگی با فطرت انسان و هیچ فرهنگی ( حتی همان غرب خودتون) سازگار و پسندیده نیست.
برید فکر کنید ببینید چرا می گن دختران حتما باید مجرد باشند! چون هیچ مردی حتی توی قلب اروپا خوشش نمیاد زنش جلوی دوربین های جهانی برهنه بشه.
پاسخ
دونا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۳
۱۲
وای خدایا
کی؟؟؟پس کی میخوایم از این مسخره بازیها و گیر دادن به مسائل حاشیه ای بقیه کشورا دست برداریم....بابا بس کنید تورو خدا
ما ایرانیها چرا فکر میکنیم خودمون کارمون درسته و خداییم؟؟
بس کنید
پاسخ
islam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۱۰
۵
بدبختی ما اینه که ما شدیم معلم کشورهای دیگه ما باید تشخیص بدیم کدام کار درسته کدام کار غلطه با این کارها روز به روز منفرتر میشیم
پاسخ
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
كل دنيا پر شده از فسادو فحشا الا ايران.بنده خدا تو ايران روستايي كه 4 تا خونه بيشتر نداره انجا همم فسادو فحشا هست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۱
۰
بابا این که خوبه . ببین سواحل شمال چه خبره!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
طالبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۱
۱
اینکه این کارها در یک مملکت با ترکیب جمعیتی نودونه درصد مسلمان صحیح نیست و همه متدینین از این اقدامات ناراحت میشوند شکی نیست اما بنظر می رسد ما هم کمی پایمان را از گلیممان بیشتر دراز می کنیم.آذربایحان یک کشور مستقل است و ما اینطور نمی توانیم هر اتفاقی که آنجا می افتد را محکوم کنیم و طوری حرف بزنیم انگار راجع به یک استان از کشور خودمان اظهار نظر می کنیم.بنظرتان حکومت باکو نمی تواند ادعا کند ما در مسایل داخلیش دخالت می کنیم؟نتیجه برگزاری اینگونه مراسمات منحرف در نهایت گسترش و بسط مفاسد اخلاقیست.با قاطعیت می توان گفت مفاسد اخلاقی در کشور خودمان چه به لحاظ کمییت چه کیفییت در سطح بالاتری از کشور آذربایجان است در حالیکه چنین مراسم منحرفی هم در کشور ما وجود ندارد.بنظر شما بهتر نیست بیشتر بفکر آگاهی از معضلات اخلاقی همه گیر شده و پیشگیری و احیانا درمان این معضلات در کشورمان باشیم؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۲
۱
خاک بر سرا برید به مشکل مملکت برسید که دلارش داره میشه 7000 تومن. اونا به خودشون مربوطه با ناموس شما که کار ندارن که جیلیز ویلیز می کنین.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۲
۱
حل و فصل مشكلات خودمان در اولويته
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها