کد خبر: ۷۸۵۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
علی حسینی، قهرمان پاکدشتی پارالمپیک گفت: فعلاً فقط به استراحت فکر می‌کنم و پس از 12 سال عضویت در تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین و کسب عناوین مختلف قصد دارم چند ماه دور از ورزش باشم.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی حسینی قهرمان پار المپیک لندن پس از حضور در ایران راهی پاکدشت شد و مورد استقبال گرم همشهریان خود قرار گرفت.

علی حسینی وزنه بردار 75 کیلوگرم که در آخرین حضور خود در مسابقات المپیک را تجربه می‌کرد با کسب مدال زرین پارالمپیک لندن نبرد با وزنه‌های فولادین را کنار گذاشت و رفت تا به قول خودش استراحت کند.

مردم پاکدشت که با کسب این موفقیت از سوی علی حسینی بسیار خوشحال شده بودند در استقبالی با شکوه از این ورزشکار با اخلاق سنگ تمام گذاشتند تا قدردانی خود را به وی نشان دهند.

در بین ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک و پارالمپیک مردم پاکدشت بیشتر از هر ورزشکار دیگر کشورمان، چشم به علی حسینی دوخته بودند که به سفیری از خطه پایتخت گل و گیاه ایران (شهرستان پاکدشت ) در سراسر جهان تبدیل شده بود.

مردم این شهرستان گوش به زنگ خبر پیروزی علی حسینی بودند، قهرمانی که در المپیک پکن مدال نقره کسب کرده بود و به امید صید طلا و یک وداع با شکوه، راهی لندن شده بود. خوشبختانه با دعای خیر مردم علی حسینی مزد زحمات شبانه‌روزی خود را گرفت و صاحب خوش رنگ‌ترین مدال پارالمپیک شد.

هم‌زمان با حضور وی در ایران مسئولان و مردم پاکدشت استقبال از علی حسینی را تدارک دیدند و وی در میان شور و شوق مردم و بر دوش آنها در میدان اصلی شهر حاضر شد.

در مراسم استقبال از وی که با حضور مسئولان ارشد شهرستان برگزار شد از سوی شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر پاکدشت، شریف آباد، فرون آباد به رسم یادبود هدایای به این ورزشکار ارزنده اهداء شد و طی سخنان خود با اشاره به این که تلاش شبانه‌روزی برای کسب مدال طلا داشته است گفت: فعلاً فقط و فقط به استراحت فکر می‌کنم و پس از 12 سال عضویت در تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین و کسب عناوین مختلف قصد دارم چند ماه دور از ورزش باشم و فعلاً حتی به مربیگری هم فکر نمی‌کنم.

وی افزود: من یک دختر چهار ماهه دارم که تنها دو هفته وی را دیدم او اکنون مرا نمی‌شناسد و با من غریبی می‌کند.

این ورزشکار 35 ساله از استرس خود و رقابت شدیدی که با ورزشکار مصری داشته سخن گفت و ادامه داد: تماشاگران ایرانی در سالن اکسل لندن با تشویق‌های یکپارچه‌ای که از اعضای تیم به عمل می‌آوردند بسیار به ما روحیه می‌دادند و جا دارد از آنها تشکر کنم.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: از مردم شهرستان پاکدشت و مسئولان که دعای خیر خود را بدرقه راه من کردند و این استقبال با شکوه را ترتیب دادند سپاسگزارم و امیدوارم با حضور موثر در پاکدشت قدردان زحمات آنان باشم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها