کد خبر: ۷۸۵۴
زمان انتشار: ۲۲:۵۷     ۰۹ دی ۱۳۸۹
به مناسبت حماسه عظيم 9 دي نمايشگاهي با عنوان «نمايشگاه دست قدرت خدا» در قم برگزار مي‌شود.
دبير برگزاري اين نمايشگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: اين نمايشگاه كه با هدف تبيين شرايط فتنه از صدر اسلام تاكنون برگزار مي‌شود، به همت موسسه فرهنگي هنري «مستشهدين وصال» برپا شده و از تاريخ 9 الي 19 دي ماه ميزبان بازديدكنندگان خواهد بود.
حسن رضايي افزود: اين نمايشگاه شامل 10 غرفه تجسمي است كه شامل غرفه‌هاي بصيرت در صدر اسلام، ‌شايعه‌پراكني، ‌رسانه‌هاي بيگانه، ‌قلم به دست مزدور، ‌ترور شخصيت، ‌دشمن‌شناسي، ‌انقلاب‌هاي رنگين، ‌دشمن فرضي و نهم دي است.
وي ادامه داد: اين غرفه‌ها با فضا‌سازي مناسب خود نقدي بر فعاليت‌هاي دشمنان اين نظام عليه جريان عدالت و بيداري در جهان خواهد بود.
رضايي خاطرنشان كرد: علاوه بر غرفه‌هاي تجسمي 5 غرفه ديگر در اين نمايشگاه مشاهده مي‌شود كه مي‌توان به غرفه‌هاي كتاب نهم دي، شهدا، غرفه تبيين هم‌سويي حركت رهبر معظم انقلاب در حوادث فتنه‌گون با سيره‌‌ علوي و غرفه مولتي ميديا اشاره كرد.
وي ادامه داد: برگزاري كنفرانس و جلسات هم‌انديشي با محوريت جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي از ديگر بخش‌هاي اين نمايشگاه است كه با حضور اساتيد به نام و شخصيت‌هاي برجسته كشوري در راستاي تبيين هر چه بيشتر جنگ نرم و حماسه عاشوراييان نهم دي برگزار مي‌شود.
دبير برگزاري نمايشگاه خاطرنشان كرد: اين نمايشگاه به بررسي و نشان دادن نقش استكبار جهاني و دشمنان انقلاب مي‌پردازد و قصد به چالش كشيدن هيچ يك از طيف‌ها و جناح‌هاي سياسي موجود و در خدمت نظام را ندارد.
ساعات بازديد از نمايشگاه همه روزه از ساعت 15 الي 20 است و اين نمايشگاه تا 19 دي ماه در ميدان روح‌الله قم برپا خواهد بود.
مراسم افتتاحيه رسمي اين نمايشگاه نيز عصر امروز با حضور سردار نقدي رئيس بسيج مستضعفين كشور برگزار مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها