کد خبر: ۷۸۵۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
شرق عربستان همچنان صحنه اعتراضات علیه خاندان حاکم بر این کشور است و حمله امروز نیروهای امنیتی سعودی به منطقه العوامیه چندین قربانی به همراه داشت.
به گزارش 598، فارس به نقل از شبکه خبری «روسیا الیوم» نوشت: نیروهای امنیتی سعودی روز دوشنبه به منطقه العوامیه در منطقه قطیف در شرق عربستان حمله کردند که بر اساس گزارش‌ها این حمله قربانی‌هایی به همراه داشته و در جریان شلیک‌های ادامه دار، تعدادی مجروح شده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، 3 خودروی نظامی وارد شهر العوامیه شده و به دنبال دستگیری «عبدالله السریح» از فعالان سیاسی مخالف رژیم آل سعود بوده است.

خبرها حاکی از آن است که نیروهای امنیتی عربستان پس از ورود به منطقه اقدام به شلیک بی هدف کرده که این اقدام آنها به مجروح شدن افرادی منتهی شد که در میان آنها یک کارگر آسیایی وجود دارد که در عربستان اقامت داشت.

منطقه العوامیه که تابع منطقه القطیف است از سال گذشته شاهد تظاهرات و اعتراضات علیه رژیم آل سعود بوده که این تظاهرات پس از بازداشت شیخ نمر باقر النمر از روحانیون برجسته شرق عربستان به اوج خود رسید به گونه‌ای که هزاران عربستانی در تظاهرات مختلف خواستار آزادی شیخ نمر شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها