کد خبر: ۷۸۵۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
11 سال از حملات تروریستی 11 سپتامبر می گذرد، هر چند از همان ابتدا عده ای از نقش رژیم صهیونیستی و یهودیان ساکن آمریکا در این حملات سخن می گفتند اما "ویکی اسپوکز" در پرونده ای مستدل ثابت کرده که حملات 11 سپتامبر توسط اسرائیل انجام شده است.

به گزارش 598به نقل از مهر، پرونده ویکی اسپوکز اینگونه آغاز می شود: وقتی حادثه ای رخ می دهد که بطور اساسی دینامیک ژئوپلتیک جهان را تغییر می دهد سوالی مهمتر از بقیه پرسش ها مطرح می شود که پاسخ به آن بطور حتم عاملان این حادثه را مشخص می کند.

این پرسش "Cui bono" ( چه کسی بهره مند می شود؟) است. و اگر پاسخ های داده شده به این نکته اشاره داشته  باشد که عاملین در ارتکاب عمل هم انگیزه داشته و هم از ارتکاب آن سود برده اند ( همانگونه که در آمریکا گفته می شود ) آنگاه دقیقا به هدف زده ایم.

این همان موردی است که در حوادث 11 سپتامبر به دنبال آن هستیم.

در ادامه این مطلب آمده است : اگر از شرح رسمی واقعه 11 سپتامبر که کاملا چرند است بگذریم، فقط دو سازمان بر روی کره زمین هستند که کارشناسان، وسایل لازم، دسترسی و حمایت سیاسی مورد نیاز هم برای انجام دادن حملات 11 سپتامبر را داشته و هم  نحوه پوشش ازاطلاعات را تحت تاثیر قرار می دهند. ( بهره مندی ها)

این دو سازمان هر دو از سرویس های اطلاعاتی هستند یعنی سیا ( سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ) و موساد ( سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی ). اما از میان این دو فقط یکی از آنهاست که انگیره کاملی برای انجام حملات 11 سپتامبر دارد و آن موساد است.

انگیزه موساد برای انجام این کار کاملا با دستور کار نئومحافظه کاران آمریکا هماهنگی دارد. چون در بخشی از این دستور کار آمده است: " نیاز به یک حادثه مصیبت بار و به سرعت پخش شونده همانند حادثه پیرل هاربور داریم تا بتوانیم افکار عمومی آمریکا را برای انجام جنگ های آینده با خود همراه کنیم. جنگ هایی که موجب از بین رفتن دشمنان اسرائیل می شوند".

این مقاله به ترتیب نشان می دهد که اسرائیل حملات 11 سپتامبر را انجام داده است. 

1- کنترل مجموعه مرکز تجارت جهانی

اولین گام برای آماده شدن جهت انجام حملات 11 سپتامبر بدست آوردن کنترل مجموعه مرکز تجارت جهانی است. این موضوع از آن رو اهمیت اساسی دارد که بدون در دست داشتن کنترل کامل برج های دوقلو، کار گذاشتن مواد منفجره ای که منهدم کردن برج ها توسط آنها انجام شد، با در نظر گرفتن خطرات مبنی بر کشف این مواد منفجره تقریبا غیر ممکن بود.  

چهار شبکه کلیدی از دارائی های صهیونیست

الف- "لری سیلورستین" : سیلورستین یک تاجر یهودی آمریکایی از نیویورک است. او در 24 جولای سال 2001 میلادی توانست برای 99 سال اجاره کامل مجموعه تجارت جهانی را بدست بیاورد. در آن زمان این برج ها تقریبا هیچ ارزشی نداشتنند و از "آزبست انباشته شده بودند" اما با این وجود، سیلورستین دلایل خود را از مالک شدن این مجموع دارد.  

 

لری سیلورستین

سیلوسترین هر روز صبح صبحانه خود را در پشت پنجره مرکز تجارت جهانی برجی که 107 طبقه داشت صرف می کرد. اما صبح روز 11 سپتامبر 2001 وی این برنامه روزانه را انجام نداد . دو فرزند سیلوسترین که هر دوی آنها نیز در مرکز تجارت جهای کار می کردند تصمیم گرفته بودند که آن روز به سرکار نروند.

سیلوسترین در نتیجه تخریب برج های دوقلو از بیمه خسارت میلیاردی دریافت کرد و این خسارت کمی بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون دلار بود.

وی همچنین دوستی نزدیکی با روپرت مرداک مالک یکی از غول های رسانه ای جهان، "آریل شارون" نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی و "بنیامین نتانیاهو" دارد. دوستی سیلوسترین با نتانیاهو به حدی نزدیک است که به نوشته روزنامه هاارتض انها هر یکشنبه با یکدیگر بصورت تلفنی صحبت می کنند.

ب- فرانک لووی : لووی یک یهودی متولد چکواسلواکی و مالک "وستفیلد امریکا" یکی از بزرگترین فروشگاه های جهان است. لوی مالک مجموعه ای از فروشگاه ها در مرکز تجارت جهانی بود که وسعت این فروشگاه ها 427 هزار فوت مکعب بود.

فرانک لووی

لووی یک تاریخچه جذاب دارد. او عضو دسته "گولانی" بود و در جنگ اشغال فلسطین نیز حضور داشت. پیش از آن وی عضو گروه "حقاه" یک سازمان تروریستی صهیونیستی بود. او سه ماه از سال را در خانه خود در اسرائیل سپری می کند و به نوشته روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد "لووی مردی خودساخته است که علاقه زیادی به هولوکاست دارد."     

لووی "موسسه سیاست و استراتژی ملی" را برای اسرائیل بنیانگذاری کرده که با دانشگاه تل اویو همکاری دارد. وی نیز با تنی چند از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی همچون "ایهود اولمرت"، آریل شارون، بنیامین نتانیاهو و ایهود باراک دوستی نزدیک دارد و در پرونده فساد مالی اولمرت وی نیز جزو متهمان بود.

لووی نیز در روز حادثه 11 سپتامبر در مرکز تجارت جهانی حضور نداشت.

ج- لوئیس ایسنبرگ : ایسنریگ رئیس "پورت اسوریتی" نیویورک است و اجاره نامه های لووی و سیلوسترین در مرکز تجارت جهانی را وی تائید کرده بود. ایسنبرگ یکی از بزرگترین کمک کنندگان مالی به کمپین انتخابتی بوش-چنی بود و از سهامداران اصلی بانک یهودی "گلدمن-شاس" نیز محسوب می شود.

لوئیس ایسنبرگ

ایسنبرگ هم عضو گروه "درخواست برای اتحاد یهودیان" و "فدارسیون متحد یهودیان" آمریکاست. این دو گروه از لابی های طرفدار اسرائیل در آمریکا محسوب می شوند.

د- رونالد لادر : لادر یکی میلیاردرهای معروف آمریکاست. او رئیس کمیسیون خصوصی سازی فرمانداری نیویورک "جرج پاتریک" است. او یکی از چهره های اصلی در مذاکرات برای خصوصی سازی مرکز تجارت جهانی بود.

رونالد لادر

لادر در زمینه خصوصی سازی پایگاه هوایی "استوارت" سابقه خوبی دارد. استوارت همان پایگاهی ( فرودگاهی ) است که دو هواپیمایی که خود را به مرکز تجارت جهانی کوبیدند از فراز آن عبور کرده بودند.

وی همچنین عضو سازمان های یهودی زیر است :

-کنفرانس روسای سازمان های اصلی یهودیان آمریکا

- صندوق ملی یهویدان

-کمیته توزیع مشترک یهودیان امریکا

-لیگ ضد توهین

-مدرسه دینی یهودیان آمریکا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها