کد خبر: ۷۸۴۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
نشست خبری لنکرانی برگزار می‌شود
عضو جبهه پایداری گفت: این جبهه بر روی هیچ گزینه‌ای به جمع‌بندی نرسیده و گزینه موردنظر خود را باتوجه به موضوعاتی چون اقتصاد مقاومتی و سندچشم‌انداز به مردم معرفی می‌کند.

فاطمه آلیا عضو جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره برنامه‌های این جبهه در راستای ورود به انتخابات آتی ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر گفت: جبهه پایداری در حال حاضر در راستای تعیین اولویت‌ها و مطالبات کاری از نامزدهای انتخاباتی وارد عمل شده است از این رو طی چند روز آینده سخنگوی این جبهه آخرین اخبار مربوط به برنامه‌های کاری را در یک نشست خبری تبیین می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر این جبهه بر روی هیچ‌گزینه و مصداقی به جمع‌بندی نرسیده است و تنها تمام تلاش خود بر این موضوع متمرکز کرده است تا باتوجه به موضوعاتی چون اقتصاد مقاومتی، سند چشم‌انداز بیست ساله و اعتلای کشور، گزینه مورد نظرخود را به مردم معرفی کند.

آلیا تصریح کرد: جبهه پایداری به مانند انتخابات مجلس نهم در راستای شناسایی یک چهره آرمان‌خواه و متعلق به جریان اصیل اصولگرایی عمل می‌کند.

این عضو جبهه پایداری درباره برگزاری انتخابات شورای مرکزی در جبهه پایداری گفت: هیئت مؤسس جبهه پایداری بر اساس دستورالعمل اساسنامه تدوین شده، 15 عضو شورای مرکزی خود را مشخص کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها