کد خبر: ۷۸۴۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
سرمربی لبنان در نشست خبری:
سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان گفت: ایران یکی از غول های آسیا است اما پیروزی در بازی فردا شرایط ما را در جدول عوض خواهد کرد.

  به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست خبری پیش از بازی ایران و لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل امروز برگزار شد و تئو بوکر در جمع خبرنگاران گفت: تیم لبنان با مشکلات زیادی در چند وقت اخیر مواجه بود و همین موضوع باعث شد سطح کیفی تیم پایین بیاید، اما با صحبت‌هایی که شده و تمریناتی که انجام دادیم، توانستیم به مرحله بالاتری برسیم و الان آماده رویارویی با ایران هستیم.

وی افزود: معتقد هستم ایران جز غولهای آسیا است و تیم ملی لبنان از لحاظ فنی بسیار عقب‌تر از تیم‌های بزرگ آسیایی مثل ایران است.ما اصلا نباید خودمان را با ایران یا استرالیا مقایسه کنیم، اما بیشترین تلاش را خواهیم کرد تا به نتیجه دلخواه دست یابیم.

بوکردر پایان گفت: ما هم مشکلاتی راجع به زمین داریم و تیممان با حاشیه های دیگری هم دست و پنجه نرم می کند.ما در زمین چمن مصنوعی تمرین کردیم.زمین بازی کیفیت خوبی ندارد و کاری از دست ما برنمی آید.قطعا این زمین در کیفیت کار دو تیم تاثیر خواهد گذاشت.

همچنین رضا عنتر بازیکن تیم  ملی لبنان هم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: چمن بازی برای هر دو تیم در شرایط خوبی نیست و شرایط برای هر دو تیم یکسان است. البته ما روی چمن مصنوعی تمرین کرده ایم. البته امیدواریم با حضور هوادارانمان نتیجه لازم را بگیریم.قطعا بازی سختی داریم اما پیروزی در این بازی شرایط ما را عوض می کند.

دیدار تیم های لبنان و ایران از ساعت 18:30 فردا به وقت تهران در بیروت برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها