کد خبر: ۷۸۳۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
بولتن نیوز: محمود احمدى نژاد كه يكشنبه شب براى آغاز ريل گذارى خط آهن گرگان اينچه برون، افتتاح سد دانشمند و شركت در جشن ثبت برج قابوس در فهرست ميراث معنوى جهانى به گنبدكاووس سفر كرده بود پس از پايان سخنرانى اش در اين جشن و در حالى كه در ميان هياهوى جمعيت از سوى محافظان به داخل خودرو هدايت شده بود درب ماشين را گشود و حلقه محافظان را براى يافتن صاحب صدايى كه به صورت ضجه هايى جانگداز او را صدا مى كرد پشت سر گذاشت.



رئيس جمهور باوجود تلاش تيم حفاظت براى ترك سريعتر محل كه ناشى از نگرانى هجوم جمعيت به سوى وى بود حدود 10دقيقه به سخنان زنى گوش فرا داد كه توانسته بود حلقه حفاظت محيطى محوطه برگزارى جشن را پشت سر بگذارد.

چنین رفتاری نشان می دهد که برای احمدی نژاد، شنیدن صدای مردم وباخبرشدن از اوضاع و احوال آنها مهم تر از مسائل حفاظتی خود اوست و او با وجود تلاش تیم حفاظتی برای خروج از ازدحام جمعیت و ترک محل سخنرانی، همچنان علاقه مند است که در جریان گرفتاری ها و مشکلات مردم باشد. او در میان مردم می ماند و حاضر به ترک محل سخنرانی نیست تا مشکلات زنان و مردانی که هموطن او هستند را جویا شود و در جریان مسائل زندگی مردم باشد.

این رئیس جمهور پرکار و علاقه مند به مسائل زندگی مردم، قبلا نیز از حلقه تیم محافظان خود عبور کرده تا در جریان صدای مردم و طرح مشکلات آنها باشد. دفعه قبلی زمانی که با مشاور خود آقای ثمره هاشمی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفته بود، بار دیگر از حلقه محافظان خود خارج شد تا بتواند در جریان مسائل مردم باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۵ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
خدا حفظش کنه
پاسخ
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۵ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
خدا حفظش کنه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
چه فايده دارد يك سري مردم با توجه به نداشتن بنيه مالي و نبود كار براي كارگران و ... دارند از گرسنگي مي ميرند
پاسخ
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
میگن نقش یوسف تو رد کردی
به دخترای احساسی بد کردی
میگر ذلیخا که پیر و کمون شد
یهو زیر کاپشن تو جوون شد

میگن دیگه ما مقصر نیستیم ما فقط عاشقتیم دکتر !!! دوست داریم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها