کد خبر: ۷۸۰۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
گزارشی از نشست محرمانه سازمان سیا و مقامات ترکیه:
موضع گیری های ضد صهیونیستی اردوغان و همکارانش در سال گذشته اسباب محبوبیت نسبی رجب اردوغان را در میان مسلمانان به وجود آورد. نابر این گزارش هفته نامه فلسطینی المنار با پرده برداری از آخرین تعامل ترکیه با رژیم صهیونیستی این گونه نوشت: نشست اخیر میان رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ( سیا) با مقامات ترکیه در حالی برگزار شد که ترکیه عضو پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو) است.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، موضع گیری های ضد صهیونیستی اردوغان و همکارانش در سال گذشته اسباب محبوبیت نسبی رجب اردوغان را در میان مسلمانان به وجود آورد.

محبوبیتی که با کنار رفتن چهره واقعی ترکیه در بحث سوریه برملا شد و هر روز شاهد نمایان شدن چهره واقعی دولت ترکیه در بیم مسلمانان و بخصوص مردم فلسطین هستیم.



بنابر این گزارش هفته نامه فلسطینی المنار با پرده برداری از آخرین تعامل ترکیه با رژیم صهیونیستی این گونه نوشت:  نشست اخیر میان رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ( سیا) با مقامات ترکیه در حالی برگزار شد که ترکیه عضو پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو) است.

یک منبع آگاه از این نشست های محرمانه تاکید کرد: در این نشستها تنها به موضوع سوریه که این روزها در راس حوادث خاورمیانه جای گرفته، پرداخته نشده است. بلکه از دیگر موضوعاتی که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، تقویت همکاری و هماهنگی میان رژیم صهیونیستی و ترکیه در خصوص مسائل مختلف خاورمیانه بود.

منبع مذکور افزود: " دیوید پترائوس" همچنین با مقامات ترک از نگرانی و اضطراب آمریکا از امکان هدف قرار گرفتن منافع و پایگاههایش در ترکیه در صورت اینکه ایران بخواهد به هرگونه حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه خودش پاسخ دهد، خبر داد.

این در حالی است که منابعی دیگر درباره این نشست اینگونه خبر دادند که در این نشست های محرمانه در آنکارا، رئیس سیا مامور به ارسال پیامی از سوی "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه به "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها