کد خبر: ۷۷۹۰۹
زمان انتشار: ۲۲:۰۲     ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
دروازه بان تیم پرسپولیس گفت: «به دنبال یکی از بهترین فصل های زندگی ام در فصل جاری هستم.»
اوج نوشت: شهاب گردان درباره اتفاقات رخ داده پس از بازی دوستانه روز چهارشنبه پرسپولیس مقابل شهرداری یاسوج اظهار داشت: «من از کل اتفاقی که در روز چهارشنبه رخ داد هرگز برداشتی از درگیری حتی در سطح پایین هم ندارم و برای همه دوستانی که آن روز در ورزشگاه درفشی فر حضور نداشتند اما اخبار مربوط به آن را شنیدند کل ماجرا را تعریف می کنم.»


وی ادامه داد: «پس از بازی در حالیکه قصد ورود به رختکن را داشتم، یکی از تماشاگران که در جایگاه ورزشگاه حضور داشت نظراتش را بیان کرد. برخی از هم تیمی هایم که با فاصله نسبت به من در حال حرکت بودند فکر کردند که میان ما بحثی در گرفته است و به همین دلیل خودشان را به سرعت به من رساندند اما واقعا مشکلی نبود و همه رفتیم. ضمن اینکه پس از بازی هم کوچکترین اتفاقی میان من و هواداران رخ نداد و من اولین نفری بودم که از ورزشگاه خارج شدم.»


گردان افزود: «همه می دانند من برای هواداران چه احترامی قائل هستم و هرگز به خودم اجازه نمی دهم خدای ناکرده اتفاقی بیفتد که منجر به ناراحتی این عزیزان شود. به ویژه آن هوادارانی که در این شرایط خاص پرسپولیس به ورزشگاه می آیند و تیم را در بازی دوستانه و تمرین حمایت می کنند. قطعا نظرات آنها برای من از اهمیت بالایی برخوردار است.»


وی درباره انتشار این اتفاقات تحت عنوان درگیری در تمرین پرسپولیس عنوان کرد: «از دوستان خوب رسانه ای هم تقاضا دارم مثل همیشه واقعیت ها را منعکس کنند. اگر اتفاقی افتاده بود، مطمئن باشید بی کم و کاست مطرح می کردم و این قدر هم خدا در وجودم شجاعت قرار داده که اگر اشتباهی کرده باشم شهامت داشته باشم و آن را بیان کنم اما به واقع چیزی نبود که این قدر به آن پرداخته شود و بال و پر بگیرد. حتی خانواده و دوستان نزدیکم هم نگران شده بودند که ماجرای درگیری چه بوده است.»


گردان درباره وضعیت خود در پرسپولیس گفت: «با انگیزه بالا و تمام توانم تمرین می کنم و در ادامه لیگ برتر به دنبال یکی از بهترین فصل های زندگی ورزشی ام هستم. البته امیدوارم این مساله با کسب نتایج خوب برای پرسپولیس همراه شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها