کد خبر: ۷۷۵۹۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
دبیر کل حزب الله لبنان گفت: هیچ یک از مجامع بین المللی برای فلسطین کاری نکردند اما موضع تاریخی امام خمینی(ره) در آن زمان دعوت به تشکیل مقاومت اسلامی برای انجام وظیفه شرعی و اخلاقی بود.
به گزارش مهر، حجت الاسلام سید حسن نصرالله در پیام خود به کنفرانس مقاومت اسلامی در اصفهان آورده است: لبنان و فلسطین هیچ وسیله‌ای جزء عشق به خداوند در دست ندارد اما با توکل به خداوند و پایداری در راه آرمان‌های خود توانست سرزمین خود را از دشمنان پس بگیرد.
 
وی در این پیام با بیان اینکه مقاومت اسلامی متواضعانه هر روزه در حال یادگیری و آموزش است و با توکل بر خدا نسبت به آرمانها و اهداف خود پایدار است، ادامه داده است: مقاومت اسلامی لبنان برای آزادی سرزمین های اسلامی و پس گیری مقدسات ایستادگی می کنند.
 
در ادامه این پیام آمده است: در سال دو هزار میلادی اتفاق مهمی برای جهان عرب و کشورهای اسلامی افتاد و لبنان که کشور کوچک و ضعیفی بود توانست رژیم صهیونیست را شکست داده و منجر به فرار آنها شود.
 
دبیرکل حزب الله لبنان در بخش دیگری از این پیام تاکید کرده است: در سال ۲۰۰۶ که به درستی جنگ جهانی به تمام معنا بر علیه مقاومت لبنان شکل گرفت باز هم رژیم صهیونیست با وجود داشتن اسلحه و مهمات بسیار شکست خورد.
 
سید حسن نصرالله در این پیام آورده است: بر طبق اعترافات رژیم صهیونیستی لبنان بدون هیچ امکاناتی مقاومت کرد و پیروز شد که پیروزی از طرف خداوند بود.
 
دبیر کل حزب الله لبنان در بخش دیگری از پیام خود آورده است: مقاومت اسلامی لبنان توانست اعتبار فرهنگ مقامت را در مقابل رژیم صهیونیستی، آمریکا و غرب شکل بدهد که پس از آن انتفاضه جهانی فلسطین و آزادسازی بیشتر سرزمین های لبنان در سال دو هزار و همچنین پیروزی غزه در سال ۲۰۰۸ باعث شد احساس عزت و خودباوری و اعتماد بیشتر در جهان عربی ایجاد شود.
 
فرهنگ مقاومت یعنی ایستادن حق بر علیه باطل
 
دبیرکل حزب الله لبنان درپیام خود آورده است: فرهنگ مقاومت یعنی ایستادن حق علیه باطل، فرهنگ مقاومت در مقابل تبلیغات دولت آمریکا است اما در خصوص لبنان مقاومت توانست به وسیله ارتش و ملت ایستادگی کند که این نشان دهده قدرت در لبنان است.
 
سید حسن نصرااله در بخش دیگر این پیام تاکید کرده است: همه می دانند که سازمان های بین المللی هیچ اقدام مناسبی برای لبنان انجام نداند تا رژیم صهیونیست به قوانین جهانی و بین المللی پایبند شود.
 
در بخش دیگر پیام آمده است: مقاومت اسلامی در راه خدا استوار و پیش قدم است و شجاعت و صلابت و شهامت آن باعث رعب و وحشت در دل دشمنان می گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها