کد خبر: ۷۷۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۰۴ دی ۱۳۸۹
چند ماهی است که سایتی مشکوک که ظاهرا با تلاش برخی کشورهای عربی راه اندازی شده است، یک نظرسنجی برای تعیین نام خلیج همیشه فارس راه اندازی نموده است!

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، جدای از اینکه اینگونه مسائل یک بحث تاریخی و حقوقی است و قابل اثبات از راه نظر سنجی نمی باشد زیرا اگر تعداد آرای افراد در تغییر ماهیت تاریخی ، حقوقی و جغرافیایی یک منطقه موثر باشد، طبق جمعیت رای دهنده ای که کشور چین دارد می تواند با راه اندازی چند نظر سنجی؛ اقیانوس چین( به جای اقیانوس هند)، دریای چین( به جای دریای عمان)، تنگه چین(بجای تنگه هرمز)، کشور چین سعودی ( بجای عربستان سعودی) و نهایتا اگر اراده کند حتی قاره چین و... را به نام خود ثبت کند و با این روش غیر منطقی  ظاهرا نام تمام کشورهای دنیا چین خواهد شد! البته خود ما ایرانیها نیز حاضریم با تک تک کشورهای عربی درباره نام و سایر مسائل تاریخی و حقوقیشان نظر سنجی بگذاریم.

با این وجود و با همه تبلیغاتی که سایت ها و حتی شبکه های تلویزیونی عربی برای افزایش تعداد رای دهندگان به نام مجعول خلیج ع ر ب ی در این سایت داشتند تا کنون بیش از 72 درصد آراء به نفع ایرانیها و حق و حقیقت است.

اگرچه گفته می شود این نظرسنجی مربوط به کمپین 1،000،000 امضای شرکت گوگل برای درج نام انتخابی بر روی نقشه گوگل می باشد، امّا با وجود عبور تعداد آراء از یک میلیون و رای آوردن نام خلیج همیشه فارس، هنوز هم گوگل از درج نام خلیج فارس بر روی نقشه هایش خودداری می کند!

امّا سئوال این است که اگر احیانا نامی غیر از خلیج فارس رای می آورد، آیا باز گوگل چنین تامل می کرد و یا مثل سایر نهادهای غربی قیافه حقوق بشر و دموکراسی به خود می گرفت و آنرا اعمال می کرد؟!

به هر حال برای اینکه لااقل برخی سران عربی و غربی بیش از پیش تعصب و غیرت ایرانی را به تماشا بنشینن جا دارد هموطنان عزیز به این سایت رفته و به نام خلیج همیشه فارس رای دهند.

برای رای دادن به خلیج فارس کافیست وارد صفحه اصلی سایت به آدرس  http://www.persianorarabiangulf.com   شده و بر روی گزینه خلیج فارس کلیک کرده و گزینه vote را فشار دهید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها