کد خبر: ۷۷۵۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
قهرمان کرماني پارالمپيک گفت: مدالم را به همه مردم استان کرمان و علاقمندان به ورزش تقديم مي‌کنم.
پيمان نصيري گفت: اين مدال را به همه مردم استان کرمان و علاقمندان به ورزش تقديم مي‌کنم.

وي افزود: براي موفقيت در اين مسابقات تلاش و برنامه‌ريزي دو ساله‌اي داشتم، علاوه بر تمرينات مستمر در کرمان با سجاد مرادي دونده باسابقه کشورمان ارتباط مداومي داشتم و حتي در چند مرحله اردوهاي آماده‌سازي‌ام را بنا به تشخيص وي در شهرکرد و تهران دنبال کردم.



نصيري خاطرنشان کرد: از اينکه توانستم با کسب اين مدال دل مردم و علاقمندان به ورزش در استان کرمان و کشور را شاد کنم خوشحالم، ضمن اينکه بايد از مسئولان فدراسيون جانبازان که حمايت خوبي از ورزشکاران داشتند، تشکر کنم و خوشحالم که با مدال طلا پاسخ حمايت‌هاي آنها را دادم.


وي ضمن قدرداني از سجاد مرادي به دليل حمايت‌هايي که از او داشته است، عنوان کرد: وقتي کاري گروهي انجام شود موفقيت را به دنبال دارد، بايد از حمايت‌هاي فرزاد فروزي که در دوران بدنسازي نقش زيادي در آماده‌سازي من داشت نيز تشکر کنم.


قهرمان پارالمپيک رسيدن به خط پايان مسابقات و جا گذاشتن حريفان را يکي از بهترين لحظات عمرش دانست و افزود: ايراني شايسته بهترين‌ها است و ما با توکل به خدا و ائمه معصومين توانستيم در اين مسابقات دل ميليون‌ها ايراني را شاد کنيم.


وي افزود: مدت کوتاهي را به استراحت مي‌پردازم و پس از آن خود را آماده حضور موفقي در مسابقات آسيايي مي‌کنم، ضمن اينکه از هم‌اکنون به فکر مسابقات پارالمپيک در کشور برزيل هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها