کد خبر: ۷۷۴۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
شهریاری امروز در مصاحبه با ایسنا اعلام کرده که احتمال تغییرات در کادر مدیریتی در هر شرایطی می‌تواند وجود داشته باشد

ایجاد تغییر در هیأت مدیره استقلال باعث شده تا در دو روز اخیر شایعات مختلفی در خصوص تغییر مدیرعامل این باشگاه شنیده شود هرچند که هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

به گزارش سایت گل، اتفاق مهم اضافه شدن سردار شهریاری، مدیرعامل سابق باشگاه صبای قم به هیأت مدیره استقلال است. او که زیاد علاقه‌ای برای ارتباط با رسانه‌ها ندارد در حالی به هیأت مدیره اضافه شده که برخی از شهریاری به عنوان جانشین علی فتح‌الله‌زاده نام می‌برند. شهریاری امروز در مصاحبه با ایسنا اعلام کرده که احتمال تغییرات در کادر مدیریتی در هر شرایطی می‌تواند وجود داشته باشد ولی فتح‌الله‌زاده فعلا به کارش ادامه خواهد داد. از طرفی فتح‌الله‌زاده گفته که مدیریت استقلال آش دهن‌سوزی نیست و دیگر چنگی به دل نمی‌زند.

وقتی جملات این دو نفر را در کنار یکدیگر قرار می‌دهیم، می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نزدیک اتفاقات جدیدی رخ دهد. هرچند فتح‌الله‌زاده در مصاحبه‌هایش معمولاً مدیریت در استقلال را سخت توصیف کرده و حتی می‌گوید که حاضر است از این باشگاه برود ولی علاقه او برای فعالیت در استقلال بر هیچ‌کس پوشیده نیست. حالا هیأت مدیره استقلال با این تغییرات دوران جدیدی را آغاز کرده و باید منتظر ماند و دید که آیا شایعه مدیرعاملی شهریاری رنگ حقیقت به خود خواهد گرفت یا فتح‌الله‌زاده می‌ماند. ناگفته نماند که استقلال به شدت اسیر مشکلات مالی است و فتح‌الله‌زاده هم هنوز نتوانسته این مشکلات را برطرف کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها