کد خبر: ۷۷۴۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
من بد بازی نکردم ولی می‌توانم 30 تا 40 درصد بهتر بازی کنم. فکر می‌کنم از روزهای اوج فاصله دارم ولی قطعاً در آینده شرایطم بهتر خواهد شد

ایوان پتروویچ، هافبک صربستانی مس کرمان قبل از شروع فصل تیمش را مدعی قهرمانی قلمداد کرده بود ولی مس حالا پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده است.

پتروویچ در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل، در مورد نتایج نه چندان خوب مس حرف‌هایش را این‌گونه آغاز می‌کند: «من فکر می‌کنم شرایط مس برخلاف پیش‌بینی من جلو رفت. البته معتقدم خیلی بدشانسی آوردیم چون در بعضی از بازی‌ها که شکست خوردیم به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم. با این حال در فوتبال ایران هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و ما هنوز امید داریم که نتایج خوبی بگیریم و بدون تعصب می‌گویم که امسال تیم خیلی خوبی داریم و خیلی هم خوب تمرین می‌کنیم.»

پتروویچ در مورد عصبانیت تماشاگران مس و برخی حاشیه‌ها که به وجود می‌آید خاطرنشان می‌کند: «وقتی یک تیم تماشاگر دارد ولی نتیجه نمی‌گیرد طبیعی است که هواداران ناراحت می‌شوند. من مشکلی با آنها ندارم و می‌دانم ناراحت هستند ولی وظیفه بازیکنان و کادر فنی این است که روی کارشان تمرکز کنند. ما بعد از تعطیلات دو بازی پشت سر هم در خانه داریم و اگر این دو بازی را ببریم شرایط مس بهتر خواهد شد.»

پتروویچ در پاسخ به این سئوال که آیا امسال از عملکردت راضی بودی، خاطرنشان می‌کند: «من بد بازی نکردم ولی می‌توانم 30 تا 40 درصد بهتر بازی کنم. فکر می‌کنم از روزهای اوج فاصله دارم ولی قطعاً در آینده شرایطم بهتر خواهد شد و قول می‌دهم که بازی‌های خوبی را برای مس انجام دهم.»

او در قسمتی از حرف‌هایش به عملکرد پرسپولیس، تیم سابقش اشاره کرد و می‌گوید: «من واقعاً از نتایج پرسپولیس تعجب کردم. آنها این همه بازیکنان خریدند ولی نتیجه نمی‌گیرند و این در حالی است که من فکر می‌کردم پرسپولیس در کورس قهرمانی باشد. البته در ایران لیگ با دو برد پیاپی می‌توان به بالای جدول رسید و من معتقدم پرسپولیس هنوز فرصت دارد تا این نتایج را جبران کند.» 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها