کد خبر: ۷۷۲۰۳
زمان انتشار: ۱۷:۰۵     ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
نتیجه معکوس ایران هراسی برای مقامات رژیم صهیونیستی:
مردم رژیم غاصب اسرائیلی امیدوارند با عمومی کردن تمایلات ضدجنگ خود و بهره گیری از فشار مردم دیگر نقاط دنیا بر تصمیم لجوجانه دولت خود تأثیر بگذارند. از طرفی شاید این هم یک بازی جدید است تا اسرائیل برای عقب نشینی از موضع جنگ طلبانه خود اتخاذ کرده باشد. شاید آنها صرفا دنبال توجیهی برای پس گرفتن ادعاهای خود در خصوص لزوم جنگ با جمهوری اسلامی هستند!
سرویس بین الملل پایگاه 598، این کمپین که با تشدید تهدیدهای پوشالی سران رژیم صهیونیستی در ماه های گذشته در فیسبوک به راه افتاده بود از کاربران اسرائیلی و حتی ایرانی عضو می پذیرد. تشکیل دهندگان این حرکت ضد جنگ امیدوارند پوسترها و بنرهای خود را حتی روی اتوبوس های اسرائیلی نیز تبلیغ کنند. در نمونه ای از این تصاویر، نوشته ای را با این مضمون می بینیم: "ما برای کشته شدن در جنگ شما آماده نیستیم"

هاآرتص با انتشار این مطلب نوشت: ”... یک بار دیگر صفحه فیسبوک اسرائیل ایران را دوست دارد، که علاقه به برادران و خواهران ایرانی ما را اعتراف می کند، بیش از 80000 لایک دریافت کرد".



در این صفحه اینرنتی کاربران از سرزمین های اشغالی، ایران و هرجای دیگری از دنیا می توانند تصاویری را با این مضمون آپلود کنند:  ”ایرانی ها! ما شما را دوست داریم. ما هرگز کشور شما را بمباران نخواهیک کرد."

رانی ادری که یک هنرمند گرافیست اهل تل آویو است و این صفحه را خودش در فیسبوک درست کرده قصد دارد مبلغ 150000 دلار برای انتشار پوسترها و تبلیغات این کمپین جذب کند. شعار او (برای کشته شدن در جنگ شما آماده نیستیم) زیر تصاویر افراد مختلف از سراسر دنیا که با او اعلام موافقت کرده اند درج شده است.

او می گوید: ”هدف من این است تا فریاد ما راهی به بیرون و به درون حکومتمان باز کند تا چهره ی افراد واقعی [ضدجنگ] در سرتاسر دنیا را به آنان نشان دهیم. در رسانه های رسمی هرچه می شنویم از جنگ است؛ ما می خواهیم به همه نشان بدهیم که ما متفاوت از دولتمان هستیم و جنگ چیزی نیست که ما می خواهیم."

ظاهرا شیوه ایران هراسی و ارعابی که صهیونیست ها در پیش گرفته اند نه تنها به سود آنها نبوده بلکه نتیجه عکس داده است. صهیونیست ها به منظور متقاعد کردن مردم خود برای لزوم جنگ با ایران، به حدی مردم خود را از جمهوری اسلامی و قدرت نظامی آن ترسانده اند که مردم آن ترجیح میدهند هرگز جنگی صورت نگیرد.

آنها خود فهمیده اند که شروع جنگ از جانب اسرائیل هیچ توجیه عقلانی ندارد و به هیچ وجه به صلاح آنها نیست. مردم اسرائیل غاصب، بهتر از سیاستمداران روانی و جنگ طلب آن متوجه عمق و مفهوم کلام سران جمهوری اسلامی شده اند که در صورت بروز جنگ اسرائیل واقعا از صفحه روزگار محو خواهد شد.

 عدم توجه امریکا به درخواست های مکرر نتانیاهو برای شرکت مستقیم در جنگ فرضی ایران و اسرائیل، دلیل دیگری بر تردید و سپس وحشت اسرائیلی ها از این موضوع است. این درخواست ها که اخیرا رنگ التماس و حتی تهدید به خود گرفته اند تا کنون نتوانسته کاخ سفید را برای شرکت در این حماقت اقناع کند.

مردم رژیم غاصب اسرائیلی امیدوارند با عمومی کردن تمایلات ضدجنگ خود و بهره گیری از فشار مردم دیگر نقاط دنیا بر تصمیم لجوجانه دولت خود تأثیر بگذارند. از طرفی شاید این هم یک بازی جدید است تا اسرائیل برای عقب نشینی از موضع جنگ طلبانه خود اتخاذ کرده باشد. شاید آنها صرفا دنبال توجیهی برای پس گرفتن ادعاهای خود در خصوص لزوم جنگ با جمهوری اسلامی هستند! باید صبر کرد و دید زمان شروع جنگ از جانب آنها باز هم تمدید می شود یا خیر!!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
توبه گرگ مرگ است
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۲
۰
من 45سال دارم آرزو میکنم قبل از مرگم شاهد محو کامل رژیم جعلی اسرائیل باشم وشاید یکی از بهترین خبرهای طول عمرم میخاهم بشنوم اولین اشتباه اسرائیل غاصب به تعرض نسبت به سرزمین اسلاممی پارس است.آگاه باش آگاه باش ای صهیونیست سربازان محمد(ص)خواهند آمد انشاءالله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها