کد خبر: ۷۷۱۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
مدير عامل باشگاه پرسپوليس ضمن تکذيب حضور مدير برنامه‌هاي مانوئل در ايران گفت: مطمئن باشيد با قاطعيت از مانوئل حمايت مي‌کنم و هيچگاه صحبتي از قطع همکاري با اين سرمربي پرتغالي و آوردن يک مربي خارجي ديگر انجام نداده‌ام.
محمد رويانيان در خصوص مسائل مختلف باشگاه پرسپوليس از جمله صحبت‌هايي که در خصوص مانوئل ژوزه و ايمون زايد مطرح شده، گفتگويي را با خبرنگار مهر انجام داد که مي خوانيد:

*مي خواهند به پرسپوليس ضربه بزنند



مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد صحبت هايي که در برخي از رسانه ها درباره حضور مدير برنامه مانوئل ژوزه در ايران و احتمال قطع همکاري با اين مربي پرتغالي، مطرح شده گفت: صحبت‌هايي که در اين خصوص مطرح مي شود براي به حاشيه بردن پرسپوليس است. در واقع اين افراد مي خواهند با هدف قراردادن مانوئل ژوزه به پرسپوليس ضربه بزنند.


*مديربرنامه‌هاي مانوئل "مارکو" نيست



رويانيان در ادامه گفتگويش با خبرنگار مهر در همين خصوص تاکيد کرد: اين مسائل را در حالي مطرح مي کنند که مدير برنامه هاي مانوئل ژوزه "مارکو" نيست بلکه مدير برنامه هاي اين مربي پرتغالي فردي به نام "سالم" است. بنابراين صحبت‌هايي که در اين مورد مطرح مي شود از ريشه بي اساس است.


*مارکو را براي تعيين تکليف قرارداد سوسا به ايران آوردم



وي در خصوص دليل حضور مارکو در ايران اظهار داشت: مارکو را خود من براي تعيين تکليف قرارداد سوسا به ايران آوردم که ببينيم آيا شرايط ادامه همکاري اين بازيکن با باشگاه پرسپوليس وجود دارد يا خير؟


*هيچگاه صحبتي از قطع همکاري با مانوئل و آوردن يک مربي خارجي جايگزين نکرده ام



مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره صحبت‌هايي که به نقل از وي در برخي رسانه ها در مورد قطع همکاري باشگاه پرسپوليس با مانوئل ژوزه و جايگزيني يک مربي خارجي ديگر به جاي وي  مطرح شده و حتي امکان بازگشت دنيزلي را نيز مطرح کرده اند، گفت: من هيچگاه در يک محفل رسمي و يا غير رسمي صحبتي از قطع همکاري با مانوئل و آوردن يک مربي خارجي ديگر براي پرسپوليس نکرده ام حتي اگر اين مربي دنيزلي باشد بنابراين هيچگونه صحبتي با هيچ مربي خارجي ديگري انجام نشده و صحبت هايي که در اين زمينه مطرح مي شود کذب محض است.


*با قاطعيت تمام از مانوئل حمايت خواهم کرد



رويانيان با تاکيد بر اينکه مطمئن باشيد با قاطعيت تمام از مانوئل حمايت خواهم کرد، گفت: پس از برگزاري هفته هفتم رقابتهاي ليگ برتر و در زماني که تمرينات تيم تعطيل  شده بود به مانوئل ژوزه پيشنهاد دادم که با يکديگر به شمال برويم تا وي کمي استراحت کند اما وي دعوت و پيشنهاد من را رد کرد.


*مانوئل وقت استراحت نداشت



وي افزود: مانوئل ژوزه در پاسخ به دعوت من براي سفر به شمال کشور گفت:" وقت استراحت کردن ندارد و بايد به دنبال حل مشکلات تيم بوده و بايد نقاط ضعف تيم را بررسي کند ". اين مربي مسئوليت پذير حتي به خودش اجازه نداد که به دعوت من براي استراحت کردن به شمال کشور بيايد.


*قرارداد 3.5 ميلياردي مانول کذب است 



مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد صحبت هايي که در مورد مبلغ قرارداد 3.5 ميليارد توماني مانول ژوزه و پرداخت 40 درصد از مطالبات مالي اين مربي، پيش از آغاز رقابتهاي ليگ برتر مطره شده تاکيد کرد: صحبت هايي که در خصوص مبلغ قرار داد 3.5 ميليارد توماني مانوئل ژوزه در برخي از رسانه ها مطرح شده دروغ است و مبلغ قرارداد وي به مراتب از اين رقم مطرح شده کمتر است. ضمن  اينکه ميزان پرداخت مالي ما در باشگاه پرسپوليس به اين مربي، پيش از آغاز رقابتهاي ليگ برتر40 درصد از مبلغ کل قرارداد وي نيست.


*زايد بايد در خدمت پرسپوليس باشد



وي در پاسخ به اين پرسش که آيا نيمکت نشيني زايد در تيم پرسپوليس باعث بوجود آمدن مشکل بين اين بازيکن و باشگاه پرسپوليس شده، تاکيد کرد: ايمون زايد يک بازيکن حرفه اي بوده و با باشگاه پرسپوليس قرارداد دارد بنابراين براساس اين قراردادي که دارد بايد کاملا در خدمت تيم پرسپوليس باشد.


*شايد بخواهم با يک بازيکن براي نشستن روي نيمکت قرارداد ببندم



رويانيان در همين مورد تصريح کرد: من حتي شايد بخواهم با يک بازيکن براي نشستن برروي نيمکت تيم قرارداد ببندم. وي شخصا از من تقاضاي چند روز مرخصي براي سفر به ايرلند و ديدن خانواده اش کرد و تنها خواسته وي اين موضوع بود، من نيز در اين راستا به مسئولان مربوطه در باشگاه پرسپوليس گفتم که کارهاي اين بازيکن را پيگيري کنند تا در صورت امکان و با صلاحديد سرمربي تيم ، زايد براي ديدن خانواده اش چند روزي به مرخصي برود. بنابراين صحبت‌هايي که در خصوص اعتراض وي به نيمکت نشيني در برخي رسانها مطرح شده کاملا بي اساس است.


*رايزني با وزير ورزش براي هيات مديره پرسپوليس



مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد اعضاي جديدي که به ترکيب هيات مديره باشگاه پرسپوليس اضافه مي شوند، خاطرنشان کرد: من در خصوص ترکيب هيات مديره باشگاه پرسپوليس دوبار با وزير ورزش و جوانان پيش ازعزيمت ايشان به لندن صحبت و رايزني کردم تا افرادي به ترکيب هيات مديره باشگاه پرسپوليس اضافه  شوند که با تجربه و تاثير گذار باشند تا بتوانيم با همکاري يکديگر مشکلات باشگاه پرسپوليس را در زمينه هاي  مختلف حل کنيم. مطمئن باشيد شاهد يک هيات مديره قدرتمند در باشگاه پرسپوليس خواهيد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها