کد خبر: ۷۶۹۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
حجم گلوله های سربی به قدری کوچک و تعداد آن زیاد است که خارج کردن آن برای پزشکان کاری مشکل به شمار می رود این نوع سلاح غیر قانونی در ایالات متحده آمریکا و رژیم اسرائیل ساخته و توسط رژیم آل خلیفه خریداری شده و علیه ملت مظلوم و انقلابی بحرین مورد استفاده قرار می گیرد.
شیعه آنلاین، "الشوزن" نام نوعی سلاح گرم است که بر اساس قوانین بین المللی از سلاح های ممنوعه به شمار می رود و امروزه بیشتر توسط نیروهای رژیم آل خلیفه با حمایت و پشتیبانی نیروهای اشغالگر آل سعود علیه ملت مظلوم بحرین مورد استفاده قرار می گیرد.



این نوع سلاح پس از پرتاب شدن به سمت هدف، منفجر می شود و ده ها گلوله سربی کوچک از آن خارج می شود و به هدف مورد نظر اصابت می کند. برخورد آن با بدن انسان – همان طور که در تصویر موجود در این خبر نیز مشاهده می شود – موجب می گردد در بدن فرد مورد اصابت قرار گرفته، تعداد زیادی سوراخ و زخم به وجود آید.





گفتنی است، حجم گلوله های سربی به قدری کوچک و تعداد آن زیاد است که خارج کردن آن برای پزشکان کاری مشکل به شمار می رود.



این نوع سلاح غیر قانونی در ایالات متحده آمریکا و رژیم اسرائیل ساخته و توسط رژیم آل خلیفه خریداری شده و علیه ملت مظلوم و انقلابی بحرین مورد استفاده قرار می گیرد.
 




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سید محمدمهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
باید هر چه سریع تر حسین وار به بحرین حمله کنیم.
پاسخ
سی سی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۸
۰
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
درود بر آزادی خواهان جهانی...
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۴ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
انشاءالله پیروزی حق بر کفر نزدیک است،آنچه امروز دنیای اسلام گرفتار آن شده از ترک مبانی اسلام و دوری گزینی از ولایت حق بوده و حال برای اقامه حق و اسلام راستین بایستی خون داد و از جان گذشت.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها