کد خبر: ۷۶۸۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ‌حضور رهبر معظم انقلاب در اجلاس غیر متعهدها منشأ تحولات گسترده‌ای در نگرش، عملکرد و قدرت جنبش عدم تعهد خواهد بود.

فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده تحقیقات اسلامی سپاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و عزت، توانسته است عالی‌ترین مدیریت را در بزرگ‌ترین تجمع بین‌المللی شکل بدهد.

وی افزود: جبهه غرب در طول سه دهه پس از انقلاب تلاش کرده است تا ایران را در جهان منزوی کرده و نقش جمهوری اسلامی را در معادلات بین‌المللی به حداقل برساند و در این اجلاس نیز رژیم صهیونیستی و آمریکا تلاش کردند با تهدیدات گوناگون، بر کنفرانس تهران تأثیر گذاشته و از حضور حداکثری کشورها جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه به رغم همه تلاش‌های دشمنان، عظمت و اقتدار نظام اسلامی با پشتوانه رهبری هوشمندانه و حمایت مردمی حفظ شده است، گفت: این عوامل موجب شده‌اند که زمینه خنثی شدن همه توطئه‌ها فراهم شود.

وی ادامه داد: اکنون ملت‌های جهان متوجه شده‌اند که ایستادگی و مقاومت بر سر اصول و مبانی، پیروزی و موفقیت را به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در افتتاحیه اجلاس غیر متعهدها در تهران، خاطرنشان کرد: نقش رهبری ایران در معادلات بین‌المللی بسیار تعیین‌کننده بوده و حضور معظم‌له در دو اجلاس بیداری اسلامی و قدس تأثیر فراوانی در تحولات منطقه غرب آسیا و خاورمیانه داشت.

وی افزود: حضور ایشان در اجلاس غیر متعهدها منشأ تحولات گسترده‌ای در نگرش، عملکرد و قدرت جنبش عدم تعهد خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها