کد خبر: ۷۶۸۷۰
زمان انتشار: ۰۰:۲۵     ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
سرمربی استقلال دستور داده که اگر بازیکن خاطی اخراج نشود تا نیم فصل اسم او را در لیست فروش قرار خواهد داد.

این روزها امیر قلعه نویی در خفا سرگرم تغییرات زیر پوستی در استقلال است؛ تغییراتی که تا این لحظه کمتر کسی از آنها اطلاع پیدا کرده است، حتی نزدیکترین افراد به این مربی.

بعد از اتفاقات حاشیه ای این تیم در دربی هفتاد و پنجم و به راه افتادن بحث جاسوسی در استقلال، قلعه نویی به دو تن از نزدیکان خود ماموریت داد تا هرچه سریع تر با پیدا کردن جاسوس تیم پرونده مذکور را ببندند و همین طور هم شد و خیلی زود یکی از بازیکنان استقلال به عنوان متهم اصلی داستان معرفی شد اما سرمربی استقلال ترجیح داد بازیکن مورد نظر به رسانه ها معرفی نشود و بعدا با وی برخورد صورت گیرد.


بعد از دربی و انتقادات صورت گرفته از هاشم بیگ زاده از جانب برخی رسانه ها، امیر قلعه نویی از این بازیکن خود دفاع جانانه ای کرد و در محافل غیر رسمی از ردپای برخی افراد در خراب کردن نفر مورد نظر سخن گفت و جالب آنکه کی روش سرمربی تیم ملی، وی را به تیم ملی دعوت کرد تا این موضوع به روسفیدی مربیان استقلال بیانجامد.


این داستان به اینجا ختم نشد و مربیان استقلال تصمیم گرفتند ریشه انتقادات مشکوک و هدفمند علیه بیگ زاده خود را پیدا کنند لذا در نهایت به این نتیجه رسیدند که داستان جاسوسی قبل از دربی و اعلام ترکیب تیم به رسانه ها زودتر از موعد مقرر، با حملات رسانه ای به هاشم بیگ زاده بی ارتباط نیست و ظاهرا در پس همه این ماجراها یک بازیکن غیر تهرانی و دوستان رسانه ای او قرار دارند!


قلعه نویی قبل از سفر اخیر خود به شمال کشور در جمعی اعلام کرد که به زودی تکلیف بازیکن متخلف و برخی اطرافیان باشگاه که با او همکاری کرده اند را روشن می کند.


این مربی داستان را به گوش فتح الله زاده نیز رسانده است و به گفته برخی نزدیکان قلعه نویی اگر بازیکن مورد نظر اخراج نشود قطعا در نیم فصل در فهرست فروش قرار خواهد گرفت.


لازم به ذکر است که بازیکن مورد نظر امسال اولین بار است که کار زیر نظر امیر قلعه نویی را تجربه می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها