کد خبر: ۷۶۶۷۵
زمان انتشار: ۰۱:۲۷     ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
کریمی مدت ها است هیچ مصاحبه رسمی انجام نداده و سعی می کند درباره نتایج پرسپولیس حرفی نزند تا حاشیه ای ایجاد نشود اما حتی نقل قول های او نیز می تواند پراهمیت باشد.

علی کریمی هافبک بازیساز پرسپولیس پس از تساوی تیمش در اهواز به شدت ناراحت بود به طوری که این ناراحتی را در رختکن نشان داد.

به گزارش سایت گل، جادوگر که در این بازی حوالی دقیقه 61 به میدان آمد و عملکرد بدی هم در آن دقایق نداشت بلافاصله پس از اینکه بازی به پایان رسید و بازیکنان به رختکن رفتند رو به هم بازی های خودش کرد و این جملات را به زبان آورد:« این خیلی بد است که نتوانستیم چند دقیقه از گلی که زدیم مراقبت کنیم. این وضعیت را باید تمامش کنیم.»

کریمی سرش را پایین انداخته بود و در صورت کسی نگاه نمی کرد اما مشخصا او از عملکرد خط دفاع شاکی بود که در دقایق پایانی نتوانست ایوب کلانتری را مهار کند. غیر از او مهدوی کیا هم از گلی که پرسپولیس در دقایق پایانی دریافت کرد به شت ناراحت بود. اما حرف های علی کریمی بیش از همه تاثیر گذار بود. کریمی که نمی توانست این تساوی را هضم کند این جملات را هم به زبان آورد:« داریم به این وضع عادت می کنیم. 6 بازی گذشته و فقط یک برد به دست آوردیم. این وضعیت را باید هرچه زودتر تمامش کنیم و گرنه به ناکامی عادت می کنیم.» البته کریمی مدت ها است هیچ مصاحبه رسمی انجام نداده و سعی می کند درباره نتایج پرسپولیس حرفی نزند تا حاشیه ای ایجاد نشود اما حتی نقل قول های او نیز می تواند پراهمیت باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها