کد خبر: ۷۶۵۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۹ شهريور ۱۳۹۱
ماهستیم: دانشجويان (دانش آموزان) اسراييلی خطاب قرارگرفته اند تا درباره تلاش آنها برای قطعه قطعه کردن و آزار تعدادی فلسطينی پاسخگو باشند.  در این آزمون از آنها درباره نفرت و انگیزه آزار و اذیت فلسطینیان سوال پرسیده می شود.
 

 
به نوشته نشریه نیویورک تایمز این تعداد از دانشجویان در مورد نفرت خود از فلسطینی ها صحبت می کنند و اینکه چرا مایل هستند آنها (فلسطینی ها) را مورد آزار و اذیت قرار دهند، نکته جالب توجه در مورد مقاله عبارتAfter Attacks می باشد، این در حالی است که اسرائیل بدون آنکه حمله ی از سوی فلسطینی ها علیه آنان صورت گرفته باشد به آزار و اذیت شهروندان فلسطینی دست می زند و آنها را آماج خشونت افسار گریخته خود قرار می دهند.
 
نشریه نیویورک تایمز با تحریف واقعیت، انگیزه خشونت شهروندان اسرائیلی را نتیجه حمله فلسطینی ها بیان می کند و به عادی جلوه دادن چنین انگیزه ای بعد از حمله می کوشد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
قاسم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
عجب نفرتی، نفرت از کسانی که جایی که در آن به دنیا آمده اند را خود انتخاب نکرده اند. محکومند به مرگ و قطعه قطعه شدن به این جرم که آنجا هستند، جایی که در آن زیسته و بالنده شده و حالا که میفهمند و درک میکنند و آنجارا زادگاه مادری خود میدانند. و وقتی که برای دفاع از زادگاه خود سنگ به دست میگیرند دستانشان باید خرد شود و به جرم اندیشه آزادی وطن سرهایشان منهدم و وقتی در کوچه پس کوچه ها وقتی به دنبال آزادی میدوند باید پاهایشان قطع شود. حتی نباید زادگاهشان را دوست بدارند چون در غیراینصورت قلبهایشان نیز باید با خنجر از سینه ها خارج شود.
آری مردن و قطعه قطعه شدن لیاقت آنان است همچنین لیاقت هر انسان آزاده ای که همانند آنان فکر میکند. اطمینان دارم که اگر امروز در کنار او نایستم و برای آرمان او فریاد نزنم و برای نجات او هزینه نکنم و حتی کشته نشوم فردا هم نوبت من است که فقط به خاطر "بودن" قطع قطعه شوم
من "برای آرمان مردن" را به "برای بودن مردن" ترجیح میدهم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها