کد خبر: ۷۶۲۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
هفته‌ هفتم ليگ برتر فردا (چهارشنبه) با انجام هفت بازي از ساعت 7 بعد از ظهر پي‌گيري مي‌شود كه در مهم‌ترين ديدار آن داماش در ورزشگاه عضدي رشت ميزبان ملوان خواهد بود تا داربي گيلان را برگزار كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ديدار امروز سايپا و راه‌آهن آغاز گر هفته‌ هفتم ليگ برتر است و از فردا(چهارشنبه) با انجام هفت ديدار اين مسابقات پيگيري خواهد شد.

مرور ديدارهاي روز چهارشنبه:

* داماش گيلان ـ ملوان بندر انزلي،‌ ساعت 17

فردا داماش گيلان كه با هدايت اميد هرندي تاكنون توانسته با كسب هشت امتياز در رده يازدهم جدول حضور پيدا كند، در شرايطي به مصاف ياران فرهاد پورغلامي مي‌رود كه با يازده امتياز در رده چهارم جدول حضور دارند تا داربي گيلان كه پس از داربي پايتخت از حساسيت بالايي برخوردار است را برگزار كنند. اين بازي در شرايطي برگزار خواهد شد كه هفته‌ گذشته مازيار زارع دچار مصدوميت شديدي شد و به اين داربي نخواهد رسيد. همچنين افشين چاوشي بازيكن داماش گيلان قبل از برگزاري داربي به عيادت مازيار زارع رفت تا هم كدورت‌هايي كه بين اين دو بازيكن وجود داشت برطرف شود و هم اين كه از حسايت‌هاي داربي گيلان كاسته شود.

* گهر دورود ـ نفت آبادان، ساعت 19

شاگردان مهدي تارتار كه از شش بازي خود تنها پنج امتياز كسب كرده‌اند و در رده چهاردهم جدول ليگ قرار دارند، در شرايطي به مصاف زردپوشان آباداني مي‌روند كه آنها هفته‌ گذشته توانستند اولين پيروزي خود را برابر صباي قم كسب كنند. در اين ديدار هم اين تيم لرستاني همچنان بايد در ورزشگاه انقلاب كرج از حريفان خود پذيرايي كند.

* سپاهان ـ فجرسپاسي، ساعت 19

زردپوشان سپاهاني در شرايطي از شاگردان محمود ياوري پذيرايي خواهند كرد كه بر خلاف فصل گذشته شرايط چندان خوبي ندارند و هفته‌ قبل هم در ثانيه‌هاي پاياني بازي سه امتياز خود را به تيم فوتبال پيكان واگذار كردند و اكنون با 10 امتياز در رده هفتم جدول حضور دارند. اين در شرايطي است كه شاگردان جوان محمود ياوري تاكنون توانسته‌اند از شش بازي قبلي خود يازده امتياز كسب كنند و رده سوم جدول را در اختيار بگيرند. آنها تلاش مي‌كنند تا با گرفتن اين سه امتياز به جاي سايپا در صدر جدول قرار گيرند. همچنين زلاتكو كرانچار نيز بايد با همكاري شاگردانش به سه امتياز اين ديدار دست پيدا كنند تا بيش از اين از صدر جدول دور نشوند.

* نفت تهران ـ ذوب آهن ساعت 19

منصور ابراهيم زاده فردا در ورزشگاه دستگردي تهران از ذوب آهن، تيم سابقش كه اين ‌روزها حال و روز چندان خوشي ندارد، پذيرايي مي‌كند. شاگردان ابراهيم زاده تاكنون توانسته‌اند با بازي‌هاي خوبي كه از خود ارائه داده‌اند يازده امتياز كسب كنند و در رده دوم جدول قرار گيرند. همچنين شاگردان رسول كربكندي در شرايطي پا به زمين نفت تهران خواهند گذاشت كه پس از گذشت شش هفته‌ و باختهاي متوالي، در ديدار قبلي خود برابر تراكتورسازي تبريز توانستند به سه امتياز دست پيدا كنند و اين تنها اندوخته ذوب آهن تا اينجاي فصل است. رسول كربكندي در تلاش است تا با گرفتن سه امتياز اين بازي تيم خود را از رده 18 جدول جدا كند.

* تراكتورسازي تبريز ـ صباي قم، ساعت 19:20

تراكتورسازان پس از شكستي كه هفته‌ گذشته برابر ذوب آهن اصفهان داشتند، در هفته‌ هفتم ليگ برتر به مصاف صباي قم مي‌روند كه با 10 امتياز و يك امتياز اختلاف كمتر از تراكتورسازي در رده ششم جدول قرار گرفته است.

* آلومينيوم هرمزگان ـ مس كرمان

شاگردان اكبر ميثاقيان هم كه با چهار امتياز در رده شانزدهم جدول قرار دارند، به مصاف مس كرماني مي‌روند كه هفته‌ گذشته توانست در زمين خودش داماش گيلان را شكست دهد و دومين پيروزي خود را كسب كند. مس در حال حاضر با هفت امتياز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

* فولاد خوزستان ـ پرسپوليس تهران، ساعت 20

آخرين ديدار هفته‌ هفتم ليگ برتر در خوزستان برگزار خواهد شد و فولادي‌ها با هدايت حسين فركي ميزبان پرسپوليسي هستند كه با كسب تساوي از داربي هفتاد و پنجم، به اهواز سفر مي‌كنند و اين بازي در شرايطي برگزار مي‌شود كه هنوز حسين فركي نتوانسته با فولاد جايگاه خوبي را كسب كند و اين تيم در حال حاضر با پنج امتياز در رده سيزدهم جدول حضور دارد. اين در حالي است كه پرسپوليس تهران هم با همين امتياز و تفاضل گل كمتر رده پانزدهم جدول را به خود اختصاص داده است و بازيكنان اين تيم روز گذشته هم قسم شدند و عهدنامه‌اي را امضا كردند تا در ادامه ليگ براي قهرماني بجنگند.بايد ديد پرسپوليسي‌ها چگونه به عهدنامه‌شان عمل مي‌كنند.

همچنين ديدار استقلال و پيكان از اين هفته به تعويق افتاده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها